Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 970346

Oglašavanje na društvenim mrežama


Valjak, Kristina
Oglašavanje na društvenim mrežama, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 970346 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Oglašavanje na društvenim mrežama
(Advertising on social media)

Autori
Valjak, Kristina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
25.09

Godina
2018

Stranica
32

Mentor
Kocijan, Kristina

Ključne riječi
društvene mreže, oglašavanje, reklama, oglas, algoritmi za oglašavanje, programsko oglašavanje, korisničko iskustvo
(social networks, advertising, ads, advertising algorithms, program advertising, user experience)

Sažetak
Jedna od bitnih karakteristika informacijskog doba u kojem se trenutno nalazimo su društvene mreže. Društvene mreže danas se koriste za čitav niz različitih stvari - upoznavanje, druženje, učenje, oglašavanje i drugo. Marketing i oglašavanje igraju važnu ulogu u današnjem svijetu, a veliku platformu za oglašavanje čine upravo društvene mreže koje omogućavaju brz pristup velikom broju korisnika. Upravo zbog toga, različiti oglasi i reklame zauzimaju velik prostor na društvenim mrežama te na taj način uvelike utječu na izgled naših naslovnica na društvenim mrežama. Tema ovog rada je istraživanje utjecaja algoritama koji se koriste za generiranje reklamnog sadržaja na izgled korisničkih profila na društvenim mrežama kao što su Facebook i Instagram. Istraživanje obuhvaća i online anketu o korisnosti i efikasnosti tih algoritama od strane korisnika te njihovom utjecaju na samog korisnika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Kristina Kocijan (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Valjak, Kristina
Oglašavanje na društvenim mrežama, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Valjak, K. (2018) 'Oglašavanje na društvenim mrežama', diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Valjak, Kristina}, year = {2018}, pages = {32}, keywords = {dru\v{s}tvene mre\v{z}e, ogla\v{s}avanje, reklama, oglas, algoritmi za ogla\v{s}avanje, programsko ogla\v{s}avanje, korisni\v{c}ko iskustvo}, title = {Ogla\v{s}avanje na dru\v{s}tvenim mre\v{z}ama}, keyword = {dru\v{s}tvene mre\v{z}e, ogla\v{s}avanje, reklama, oglas, algoritmi za ogla\v{s}avanje, programsko ogla\v{s}avanje, korisni\v{c}ko iskustvo}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Valjak, Kristina}, year = {2018}, pages = {32}, keywords = {social networks, advertising, ads, advertising algorithms, program advertising, user experience}, title = {Advertising on social media}, keyword = {social networks, advertising, ads, advertising algorithms, program advertising, user experience}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font