Pregled bibliografske jedinice broj: 970346
Oglašavanje na društvenim mrežama
Oglašavanje na društvenim mrežama, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 970346 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Oglašavanje na društvenim mrežama
(Advertising on social media)
Autori
Valjak, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
25.09
Godina
2018
Stranica
32
Mentor
Kocijan, Kristina
Ključne riječi
društvene mreže, oglašavanje, reklama, oglas, algoritmi za oglašavanje, programsko oglašavanje, korisničko iskustvo
(social networks, advertising, ads, advertising algorithms, program advertising, user experience)
Sažetak
Jedna od bitnih karakteristika informacijskog doba u kojem se trenutno nalazimo su društvene mreže. Društvene mreže danas se koriste za čitav niz različitih stvari - upoznavanje, druženje, učenje, oglašavanje i drugo. Marketing i oglašavanje igraju važnu ulogu u današnjem svijetu, a veliku platformu za oglašavanje čine upravo društvene mreže koje omogućavaju brz pristup velikom broju korisnika. Upravo zbog toga, različiti oglasi i reklame zauzimaju velik prostor na društvenim mrežama te na taj način uvelike utječu na izgled naših naslovnica na društvenim mrežama. Tema ovog rada je istraživanje utjecaja algoritama koji se koriste za generiranje reklamnog sadržaja na izgled korisničkih profila na društvenim mrežama kao što su Facebook i Instagram. Istraživanje obuhvaća i online anketu o korisnosti i efikasnosti tih algoritama od strane korisnika te njihovom utjecaju na samog korisnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti