Pregled bibliografske jedinice broj: 970148
Veličina nastavnih grupa kao bitan faktor zadovoljstva studenata kvalitetom nastavnog procesa
Veličina nastavnih grupa kao bitan faktor zadovoljstva studenata kvalitetom nastavnog procesa // 12. međunarodni Simpozij o kvaliteti "Kvalitetom do poslovne izvrsnosti" / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2011. str. 245-258 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 970148 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Veličina nastavnih grupa kao bitan faktor zadovoljstva studenata kvalitetom nastavnog procesa
(Size of teaching groups as an essential factor for students satisfaction with the quality of teaching process)
Autori
Šišak, Ana ; Goleš, Divna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
12. međunarodni Simpozij o kvaliteti "Kvalitetom do poslovne izvrsnosti"
/ Drljača, Miroslav - Zagreb : Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2011, 245-258
ISBN
978-953-6619-24-5
Skup
12th International Symposium on Quality 2 Quality for business excellence"
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 17.03.2011. - 18.03.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kvaliteta, visoko obrazovanje, studentske ankete, statistička analiza
(quality, higher education, student polls, statistical analysis)
Sažetak
Kvaliteta je iznimno važna u svim djelatnostima i najvažniji je faktor pri kreiranju vrijednosti proizvoda i usluga. Osiguravanje i upravljanje kvalitetom sveobuhvatan je proces koji obuhvaća sve aktivnosti i mehanizme kojima se priznaje, održava i razvija kvaliteta visokog obrazovanja. To je kontinuirani proces koji osigurava ispunjavanje dogovorenih standarda. Ne tako davno u povijesti visokoškolskog obrazovanja u Hrvatskoj, kvaliteta pojedine institucije se podrazumijevala i nije bilo uobičajene procedure po kojoj bi netko postavljao pitanje vezano uz neku ustanovu i procese koji se u njoj odvijaju. Visoka učilišta odgovorna su prema svim sudionicima u visokom obrazovanju: studentima koji ulažu dio svojeg života u svoje obrazovanje, roditeljima koji se sa svoje strane žrtvuju i potencijalnim poslodavcima. Bolonjskim procesom studenti se postavljaju u središte nastave, sustavno se prati njihovo zadovoljstvo putem studentskih anketa. Kolektivnim ugovorom za znanost i visoko obrazovanje normirane su veličine nastavnih grupa u procesu nastave. Ovim radom autorice žele statistički dokazati da su studenti zadovoljniji održanim predavanjima u manjim grupama iskazano u prosječnim ocjenama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Ekonomija