Pregled bibliografske jedinice broj: 969708
Digitalni marketing u maloprodaji
Digitalni marketing u maloprodaji, 2018., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultete, Zagreb
CROSBI ID: 969708 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Digitalni marketing u maloprodaji
(DIGITAL MARKETING IN RETAIL)
Autori
Bačurin, Zrinka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultete
Mjesto
Zagreb
Datum
12.06
Godina
2018
Stranica
52
Mentor
Dunković, Dario
Ključne riječi
maloprodaja, digitalni marketing, oglašavanje, elektronička trgovina
(retail, digital marketing, advertising, electronic commerce)
Sažetak
Digitalizacija je jedna od trenutno najznačajnijih transformacija danas i posebno je važna za maloprodajni sektor. Niski troškovi oglašavanja, ali i sve veća dostupnost kupcima čine digitalni marketing sve popularnijim u maloprodaji. Pojava elektroničkih trgovina i društvenih mreža uvelike utječu na razvoj maloprodaje. Stoga je unutar ovog rada provedeno istraživanje o predodžbi kupaca o digitalnom marketingu u maloprodaji iz kojeg je vidljivo da kupci svakodnevno uočavaju oglase online, ali ih ti oglasi ne potiču na kupovinu. Kupci i dalje radije kupuju proizvode direktno kod maloprodavača nego u online prodavaonicama, ali online traže informacije o proizvodima i uslugama koje ih zanimaju.
Izvorni jezik
Hrvatski