Pregled bibliografske jedinice broj: 969475
Analiza zadovoljstva zaposlenika u privatnom i javnom sektoru
Analiza zadovoljstva zaposlenika u privatnom i javnom sektoru // Računovodstvo i menadžment – RiM, 12. Međunarodna znanstvena i stručna konferencija, Zbornik radova – Svezak I – znanstveni radovi
Split, Hrvatska, 2011. str. 243-260 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 969475 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza zadovoljstva zaposlenika u privatnom i javnom sektoru
(Analysis of employee satisfaction in private and public sector)
Autori
Sladoljev, Jasmina ; Šišara, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Računovodstvo i menadžment – RiM, 12. Međunarodna znanstvena i stručna konferencija, Zbornik radova – Svezak I – znanstveni radovi
/ - , 2011, 243-260
ISBN
978-953-96838-9-2
Skup
Računovodstvo i menadžment – RiM, 12. Međunarodna znanstvena i stručna konferencija
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 09.06.2011. - 11.06.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
upravljanje zaposlenicima, zadovoljstvo zaposlenika, motivacija zaposlenika, javni i privatni sekto
(Staff management, employee satisfaction, employee motivation, public and private secto)
Sažetak
Danas je upravljanje zadovoljstvom zaposlenika ključna komponenta konkurentnosti bilo javnih ili privatnih tvrtki na nacionalnom, regionalnom i globalnom tržištu. Uloga i važnost zaposlenika može se promatrati kroz povećanje proizvodnosti rada i kroz zadovoljstvo krajnjih korisnika proizvoda/usluga. Sukladno tome povećanje proizvodnosti rada i ispunjenje očekivanja korisnika treba prethoditi zadovoljenje zaposlenika poduzeća. Stoga je važno ulagati u zaposlenike, motivirati ih, jer to ujedno predstavlja ulaganje u kvalitetu proizvoda/usluga koje na kraju donosi veće zadovoljstvo klijenata i veće financijske rezultate. Cilj rada je komparativnom analizom zadovoljstva zaposlenika u javnom i privatnom sektoru prikazati postoje li razlike u motivima i zadovoljstvu zaposlenih u navedenim sektorima, te definiranje polazišta za efikasno upravljanje zadovoljstvom zaposlenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Šibeniku