Pregled bibliografske jedinice broj: 968978
Preporuke i primjeri dobre prakse e-učenja u hrvatskom visokom školstvu
Preporuke i primjeri dobre prakse e-učenja u hrvatskom visokom školstvu // 39th International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics / Biljanović, Petar ; Skala, Karolj (ur.).
Opatija: Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE), 2016. str. 128-132 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 968978 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Preporuke i primjeri dobre prakse e-učenja u hrvatskom visokom školstvu
(Recommendations and examples of good e-learning practice in Croatian higher education)
Autori
Junaković, Dino ; Paćelat, Inka ; Urem, Frane
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
39th International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics
/ Biljanović, Petar ; Skala, Karolj - Opatija : Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE), 2016, 128-132
ISBN
978-953-233-087-8
Skup
39th International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 30.05.2018. - 03.06.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
e-učenje, strategije, visoko školstvo
(e-learning, strategy, higher education)
Sažetak
Nagli razvoj tehnologija otvorenog računarstva je omogućio različite primjene e-učenja u obrazovanju. Danas je e-učenje u svjetskom i hrvatskom visokom obrazovanju uobičajena nastavna metoda i u obliku učenja na daljinu se sve češće kombinira s klasičnim oblicima održavanja nastave. Određena istraživanja i preporuke u prostoru europskog visokog obrazovanja naglašavaju potrebu donošenja nacionalnih strategija za e-učenje kako bi se što veći broj nastavnika i studenata uključio u takve oblike obrazovanja. Ministarstvo znanosti obrazovanja i sporta (MZOS) je prepoznalo potencijal e-učenja i uvrstilo ga je u prioritete Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije. U ovom radu je također naveden pregled nekoliko programskih sustava za e-učenje koji su posebno popularni na hrvatskim visokim učilištima. Neka od navedenih rješenja se uspješno koriste i na Veleučilištu u Šibeniku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo