Pregled bibliografske jedinice broj: 968816
Inkluzivna kultura škole
Inkluzivna kultura škole // Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Kompetencijski profil ravnatelja / Vican, Dijana ; Sorić, Izabela ; Radeka, Igor (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016. str. 97-118
CROSBI ID: 968816 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Inkluzivna kultura škole
(Inclusive school culture)
Autori
Karamatić Brčić, Matilda ; Luketić, Daliborka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Kompetencijski profil ravnatelja
Urednik/ci
Vican, Dijana ; Sorić, Izabela ; Radeka, Igor
Izdavač
Sveučilište u Zadru
Grad
Zadar
Godina
2016
Raspon stranica
97-118
ISBN
978-953-331-130-2
Ključne riječi
inkluzivni odgoj i obrazovanje, inkluzivna kultura škole, učitelj, ravnatelj
(inclusive education, inclusive school culture, teacher, principle)
Sažetak
Suvremena škola zahtjeva novi pristup u vođenju i upravljanju uz uvođenje promjena i inovacija u materijalnim, organizacijskim, programskim i kadrovskim strukturama. Uloga ravnatelja, kao nositelja promjena u odgojno-obrazovnoj ustanovi mijenja se u skladu sa zahtjevima društva, odnosno zahtjevima odgojno-obrazovnih sustava pojedinih zemalja. Inkluzivni pristup postaje zahtjev suvremenih odgojno-obrazovnih sustava. Ostvarenje toga zahtjeva pretpostavlja razvoj inkluzivne kulture u školi kao i mijenjanje rada škola u cijelosti. Ravnatelj i nastavno osoblje postaju ključnim sudionicima provođenja inkluzije na razini školske prakse.
Izvorni jezik
Hrvatski