Pregled bibliografske jedinice broj: 966225
Kvaliteta usluga u bankarskome sektoru Šibensko-kninske županije: stanje i preporuke
Kvaliteta usluga u bankarskome sektoru Šibensko-kninske županije: stanje i preporuke // Zbornik znanstveno-stručnog skupa s međunarodnim sudjelovanjem Menadžment / Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Morović, Vinko ; Popović, Goran ; Šimurina, Mile (ur.).
Zaprešić: Veleučilište Baltazar Zaprešić, 2014. str. 829-838 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 966225 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvaliteta usluga u bankarskome sektoru Šibensko-kninske županije: stanje i preporuke
(Service Quality in banking sector of County of Šibenik-Knin: Present Situation and Recommendations)
Autori
Mečev, Dijana.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik znanstveno-stručnog skupa s međunarodnim sudjelovanjem Menadžment
/ Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Morović, Vinko ; Popović, Goran ; Šimurina, Mile - Zaprešić : Veleučilište Baltazar Zaprešić, 2014, 829-838
ISBN
978-953-7670-99-3
Skup
Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem Menadžment
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.06.2014. - 07.06.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
bankarski sektor, konkurentnost, Šibensko-‑kninska županija, SERVQUAL model, statistička analiza
(banking sector, SibenikKnin County, SERVQUAL model, statistical analysis)
Sažetak
U radu su izneseni rezultati empirijskoga istraživanja provedenoga na uzorku od 143 ispitanika s područja Šibensko-kninske županije. Istraživanjem se pokušalo odrediti što korisnici smatraju važnim pri korištenju bankarskih usluga te kako percipiraju kvalitetu usluga koje im banke (koje posluju na području Šibensko-kninske županije) trenutačno pružaju. Rad može biti poticaj upravama banaka za buduća mjerenja kvalitete bankarskih usluga kojima bi se identificirali elementi koje treba poboljšati u cilju većega zadovoljstva korisnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija