Pregled bibliografske jedinice broj: 965964
Konvergencijska televizija: praksa i model
Konvergencijska televizija: praksa i model // Riječ i slika u doba vizualnih medija. Zbornik radova znanstvenog kolokvija s međunarodnim sudjelovanjem. Studijsko središte Hrvatskih studija u Skradinu 27. do 29. svibnja 2011. / Labaš, Danijel (ur.).
Zagreb: Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 53-82
CROSBI ID: 965964 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Konvergencijska televizija: praksa i model
(Convergence Television: Practice and a Modell)
Autori
Mihaljević, Vine
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Riječ i slika u doba vizualnih medija. Zbornik radova znanstvenog kolokvija s međunarodnim sudjelovanjem. Studijsko središte Hrvatskih studija u Skradinu 27. do 29. svibnja 2011.
Urednik/ci
Labaš, Danijel
Izdavač
Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2018
Raspon stranica
53-82
ISBN
978-953-7823-67-2
Ključne riječi
konvergencija, televizija, kulturne promjene, scenarij, audiovizualni mediji
(convergence, television, cultural change, scenario, audiovisual media)
Sažetak
Mediji stvaraju novo društveno, kulturno, gospodarsko i tehnološko ozračje u čijem središtu se nalazi suvremeni medijski čovjek s potrebama za informacijom i zabavom, a promjena koja se događa prije svega je kulturna promjena u najširem antropološkom smislu. U okviru kulturne konvergencije i današnjeg individualnog i zajedničkog medijskog iskustva, predstavlja se i promjena televizijskog konvergencijskog scenarija. Mijenjaju se tehnologije, funkcije i identitet televizijske proizvodnje, programi, distribucija te načini, vrijeme i prostori potrošnje televizijskih sadržaja, kao i sami gledatelji. Konvergencijska televizija nalazi se u stjecištu tehnološkog razvoja, ekonomsko-institucionalnih promjena, programa, govora, praksa i općeg iskustva u potrošnji medijskih sadržaja, a promjene koje se događaju u scenariju konvergencijske televizije prema rezultatima Centra za istraživanja televizije i audiovizualnih sredstava iz Milana interpretiraju se ključnim riječima ekstenzije, pristupa i brenda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb
Profili:
Vine Mihaljević
(autor)