Pregled bibliografske jedinice broj: 965958
Selekcija vijesti i novinarska pristranost prilikom izvještavanja o djeci u Glasu Slavonije 2010.godine
Selekcija vijesti i novinarska pristranost prilikom izvještavanja o djeci u Glasu Slavonije 2010.godine, 2011., diplomski rad, Fakultet poliičkih znanosti, Zagreb
CROSBI ID: 965958 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Selekcija vijesti i novinarska pristranost prilikom izvještavanja o djeci u Glasu Slavonije 2010.godine
(Selection of news and journalistic bias in reporting on children in Glas Slavonije in 2010.)
Autori
Raguž, Anđelka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Fakultet poliičkih znanosti
Mjesto
Zagreb
Datum
21.10
Godina
2011
Stranica
112
Mentor
Kanižaj, Igor
Ključne riječi
djeca, mediji, teorija selekcije vijesti, novinarska pristranost, Glas Slavonije
(children, media, theory of news selection, journalistic bias, Glas Slavonije)
Sažetak
Na temelju teorijske osnove i razmatranja selekcije vijesti i novinarske pristranosti prilikom izvještavanja o djeci, u ovome radu, utvrdio se trend i pristup medijskom izvještavanju o djeci u regionalnim hrvatskim dnevnim novinama Glasu Slavonije u 2010.godini. Istraživanje je provedeno metodom kvantitativne analize sadržaja. Rad se osvrće na urednički i novinarski odabir vijesti u koja su uključena djeca, ali i na problematiku prikaza djece u medijima s (kritičkim) aspektom na kriterije novinarske selekcije i prepoznavanje moguće pristranosti. Kroz teorije selekcije vijesti i novinarske pristranosti, objašnjavaju se i uočavaju intrinzični i ekstrinzični faktori, koji utječu na novinarski odabir sadržaja. Uočena je i sveobuhvatna pristranost te izrazita razina izvještavanja u okviru senzacionalizma i negativnih tema. Istraživanje daje, među ostalim, odgovore koliko u svom radu novinari prate temeljne postulate struke, koji ih obvezuju na nepristranost i objektivnost te etičko izvještavanje te je također utvrđeno postoji li neuravnoteženost u medijskom izvještavanju o djeci te kakvo je u tom smislu svojstvo komunikatora, a kakvo samog medijskog sadržaja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti