Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 965099

Vršnjački odnosi učenika s teškoćama u srednjoj školi


Pušćenik, Iva
Vršnjački odnosi učenika s teškoćama u srednjoj školi, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 965099 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vršnjački odnosi učenika s teškoćama u srednjoj školi
(Peer Relationships of Students with Disabilities in High School)

Autori
Pušćenik, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
28.09

Godina
2018

Stranica
59

Mentor
Batarelo Kokić, Ivana

Ključne riječi
stavovi, socijalna kompetencija, učenici, djeca s teškoćama, nastavnici, vršnjaci
(attitudes, social competence, learners, children with disabilities, teachers, peers)

Sažetak
U suvremenom odgoju i obrazovanju važno je svakom učeniku omogućiti pristup visoko-kvalitetnom obrazovanju, osjećaj sigurnosti i pripadanja kako bi iskoristili svoje potencijale. Glavnu ulogu u tome imaju odgojno-obrazovne ustanove, nastavnici, roditelji, vršnjaci te sami učenici. Odgovornost roditelja i nastavnika je da nauče svoju djeci vrijednostima nužnima za suživot u društvu prepunom različitosti i samim time prihvaćanju tih različitosti. Kako bi to bilo moguće potrebno je obrazovati i roditelje i nastavnike u tom području. Odgojna komponenta je jednako važna kao i obrazovna, ako ne i važnija. Uz intelektualni razvoj, učitelji i roditelji djeci trebaju osigurati uvjete za emocionalni razvoj. Razvijanje osjećaja empatije, razumijevanja i odgovornosti usko je vezano uz razvoj socijalnih kompetencija. Ovim se istraživanjem željelo ispitati razlike u stavovima učenika srednjih škola prema učenicima s teškoćama te njihove socijalne kompetencije. Istraživanje je pokazalo da postoje razlike u stavovima kao i u socijalnim kompetencijama ovisno o mjestu stanovanja, vrsti škole, spolu i dobi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Ivana Batarelo Kokić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pušćenik, Iva
Vršnjački odnosi učenika s teškoćama u srednjoj školi, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Pušćenik, I. (2018) 'Vršnjački odnosi učenika s teškoćama u srednjoj školi', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pu\v{s}\'{c}enik, Iva}, year = {2018}, pages = {59}, keywords = {stavovi, socijalna kompetencija, u\v{c}enici, djeca s te\v{s}ko\'{c}ama, nastavnici, vr\v{s}njaci}, title = {Vr\v{s}nja\v{c}ki odnosi u\v{c}enika s te\v{s}ko\'{c}ama u srednjoj \v{s}koli}, keyword = {stavovi, socijalna kompetencija, u\v{c}enici, djeca s te\v{s}ko\'{c}ama, nastavnici, vr\v{s}njaci}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pu\v{s}\'{c}enik, Iva}, year = {2018}, pages = {59}, keywords = {attitudes, social competence, learners, children with disabilities, teachers, peers}, title = {Peer Relationships of Students with Disabilities in High School}, keyword = {attitudes, social competence, learners, children with disabilities, teachers, peers}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font