Pregled bibliografske jedinice broj: 965099
Vršnjački odnosi učenika s teškoćama u srednjoj školi
Vršnjački odnosi učenika s teškoćama u srednjoj školi, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 965099 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vršnjački odnosi učenika s teškoćama u srednjoj školi
(Peer Relationships of Students with Disabilities in High School)
Autori
Pušćenik, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
28.09
Godina
2018
Stranica
59
Mentor
Batarelo Kokić, Ivana
Ključne riječi
stavovi, socijalna kompetencija, učenici, djeca s teškoćama, nastavnici, vršnjaci
(attitudes, social competence, learners, children with disabilities, teachers, peers)
Sažetak
U suvremenom odgoju i obrazovanju važno je svakom učeniku omogućiti pristup visoko-kvalitetnom obrazovanju, osjećaj sigurnosti i pripadanja kako bi iskoristili svoje potencijale. Glavnu ulogu u tome imaju odgojno-obrazovne ustanove, nastavnici, roditelji, vršnjaci te sami učenici. Odgovornost roditelja i nastavnika je da nauče svoju djeci vrijednostima nužnima za suživot u društvu prepunom različitosti i samim time prihvaćanju tih različitosti. Kako bi to bilo moguće potrebno je obrazovati i roditelje i nastavnike u tom području. Odgojna komponenta je jednako važna kao i obrazovna, ako ne i važnija. Uz intelektualni razvoj, učitelji i roditelji djeci trebaju osigurati uvjete za emocionalni razvoj. Razvijanje osjećaja empatije, razumijevanja i odgovornosti usko je vezano uz razvoj socijalnih kompetencija. Ovim se istraživanjem željelo ispitati razlike u stavovima učenika srednjih škola prema učenicima s teškoćama te njihove socijalne kompetencije. Istraživanje je pokazalo da postoje razlike u stavovima kao i u socijalnim kompetencijama ovisno o mjestu stanovanja, vrsti škole, spolu i dobi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija