Pregled bibliografske jedinice broj: 965078
Doprinos Ivana illicha, Alexandera Neilla i Paola Freirea suvremenoj pedagogiji
Doprinos Ivana illicha, Alexandera Neilla i Paola Freirea suvremenoj pedagogiji, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 965078 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Doprinos Ivana illicha, Alexandera Neilla i Paola Freirea suvremenoj pedagogiji
(Contribution of Ivan Illich, Alexander Neil and Paolo Freire to contemporary pedagogy)
Autori
Kosanović, Vanna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
18.09
Godina
2017
Stranica
30
Mentor
Koludrović, Morana
Ključne riječi
Ivan Illich, Paolo Freire, Alexander Neill, reformske koncepcije obrazovanja, sloboda i pedagoški pluralizam
(Ivan Ilich, Paolo Freire, Alexander Neill, reform concepts of education, freedom and pedagogical pluralism)
Sažetak
Glavni cilj ovog rada bio je analizirati život, naročito pedagoški rad trojice značajnih teoretičara odgoja i obrazovanja koji su ostavili velik trag u progresivnoj teoriji i praksi: Ivana Ilicha, Alexandera Neilla i Paola Freirea. Jednako važni i utjecajni širili su svoje ideje i rad u prošlom stoljeću suočavajući se s brojnim kritikama i otporima. Odmak od konvencionalnog obrazovanja, težnja ka slobodi i odsustvu autoriteta, promicanje neformalnog i informalnog učenja, pedagoški pluralizam i demokratičnost glavne su značajke njihova rada. Njihova ustrajnost i dosljednost onome čemu su se posvetili učinili su to da su danas njihova imena i rad poznati diljem svijeta te su isti zaslužni, barem dijelom, za obrazovanje kakvo danas poznajemo.
Izvorni jezik
Hrvatski