Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 965077

Pristupi i načini vrednovanja učeničkih postignuća u Hrvatskoj, Irskoj i Engleskoj


Krak, Marina
Pristupi i načini vrednovanja učeničkih postignuća u Hrvatskoj, Irskoj i Engleskoj, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 965077 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pristupi i načini vrednovanja učeničkih postignuća u Hrvatskoj, Irskoj i Engleskoj
(Approaches of evaluation student achievements in Croatia, Ireland and England)

Autori
Krak, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
18.09

Godina
2017

Stranica
34

Mentor
Koludrović, Morana

Ključne riječi
vrednovanje i ocjenjivanje, učenička postignuća, unutarnje i vanjsko vrednovanje, samovrednovanje
(evaluation and assessment, student achievement, internal and external evaluation, self-evaluation)

Sažetak
Glavni cilj ovoga rada bio je analizirati i usporediti načine vrednovanja učeničkih postignuća u Hrvatskoj, Irskoj i Engleskoj. Iako postoji sličnost u definiranju ishoda učenja u sva tri odgojno – obrazovna sustava, uočljive su razlike u načinima vrednovanja učeničkih postignuća u analiziranim obrazovnim sustavima. Dok se u Irskoj i Engleskoj veći naglasak stavlja na opisno vrednovanje i ocjenjivanje te se ne pribjegava formativnom ocjenjivanju učeničkih postignuća, u Hrvatskoj se sustav vrednovanja i ocjenjivanja više temelji na formativnom i brojčanom ocjenjivanju te manje na samovrednovanju. Također, uočljive su i razlike u načinima vanjskog vrednovanja gdje se u Hrvatskoj ono sustavno provodi tek na kraju srednjoškolskog obrazovanja u obliku državne mature.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Morana Koludrović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Krak, Marina
Pristupi i načini vrednovanja učeničkih postignuća u Hrvatskoj, Irskoj i Engleskoj, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
Krak, M. (2017) 'Pristupi i načini vrednovanja učeničkih postignuća u Hrvatskoj, Irskoj i Engleskoj', diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Krak, Marina}, year = {2017}, pages = {34}, keywords = {vrednovanje i ocjenjivanje, u\v{c}eni\v{c}ka postignu\'{c}a, unutarnje i vanjsko vrednovanje, samovrednovanje}, title = {Pristupi i na\v{c}ini vrednovanja u\v{c}eni\v{c}kih postignu\'{c}a u Hrvatskoj, Irskoj i Engleskoj}, keyword = {vrednovanje i ocjenjivanje, u\v{c}eni\v{c}ka postignu\'{c}a, unutarnje i vanjsko vrednovanje, samovrednovanje}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Krak, Marina}, year = {2017}, pages = {34}, keywords = {evaluation and assessment, student achievement, internal and external evaluation, self-evaluation}, title = {Approaches of evaluation student achievements in Croatia, Ireland and England}, keyword = {evaluation and assessment, student achievement, internal and external evaluation, self-evaluation}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font