Pregled bibliografske jedinice broj: 965077
Pristupi i načini vrednovanja učeničkih postignuća u Hrvatskoj, Irskoj i Engleskoj
Pristupi i načini vrednovanja učeničkih postignuća u Hrvatskoj, Irskoj i Engleskoj, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 965077 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pristupi i načini vrednovanja učeničkih postignuća u Hrvatskoj, Irskoj i Engleskoj
(Approaches of evaluation student achievements in Croatia, Ireland and England)
Autori
Krak, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
18.09
Godina
2017
Stranica
34
Mentor
Koludrović, Morana
Ključne riječi
vrednovanje i ocjenjivanje, učenička postignuća, unutarnje i vanjsko vrednovanje, samovrednovanje
(evaluation and assessment, student achievement, internal and external evaluation, self-evaluation)
Sažetak
Glavni cilj ovoga rada bio je analizirati i usporediti načine vrednovanja učeničkih postignuća u Hrvatskoj, Irskoj i Engleskoj. Iako postoji sličnost u definiranju ishoda učenja u sva tri odgojno – obrazovna sustava, uočljive su razlike u načinima vrednovanja učeničkih postignuća u analiziranim obrazovnim sustavima. Dok se u Irskoj i Engleskoj veći naglasak stavlja na opisno vrednovanje i ocjenjivanje te se ne pribjegava formativnom ocjenjivanju učeničkih postignuća, u Hrvatskoj se sustav vrednovanja i ocjenjivanja više temelji na formativnom i brojčanom ocjenjivanju te manje na samovrednovanju. Također, uočljive su i razlike u načinima vanjskog vrednovanja gdje se u Hrvatskoj ono sustavno provodi tek na kraju srednjoškolskog obrazovanja u obliku državne mature.
Izvorni jezik
Hrvatski