Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 965071

Razvoj socioemocionalne kompetentnosti u Montessori pedagogiji


Barun, Antonela
Razvoj socioemocionalne kompetentnosti u Montessori pedagogiji, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 965071 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj socioemocionalne kompetentnosti u Montessori pedagogiji
(Development of socioemocional competence in Montessori pedagogy)

Autori
Barun, Antonela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
07.09

Godina
2017

Stranica
42

Mentor
Koludrović, Morana

Ključne riječi
Montessori pedagogija, socioemocionalna kompetentnost, grupni i individualni rad, prosocijalno ponašanje
(Montessori education, socioemotional competence, individual and group work, prosocial behavior)

Sažetak
Glavni cilj ovoga rada bio je analizirati načine razvijanja socioemocionalne kompetentnosti djece u Montessori pedagogiji. Iako se socioemocionalna kompetentnost kao jedna od više vrsta kompetencija odnosno inteligencija sustavnije počela proučavati tek u drugoj polovini dvadesetog stoljeća, razvidno je da je Maria Montessori njezinu važnost uočila nekoliko desetljeća ranije te, još važnije, da je osmislila načine razvijanja socioemocionalne kompetentnosti kod djece. Razvijanje socioemocionalne kompetentnosti u Montessori pedagogiji potiče se posebno osmišljenim materijalima, ravnotežom grupnog i individualnog rada gdje odgajatelj ima ključnu funkciju, korištenjem materijala te unutar najrazličitijih aktivnosti kao što su primjerice vježbe za praktični život, moralni i religijski odnos te brojne druge. To potvrđuju i rezultati nekih istraživanja koja su pokazala da djeca koja su pohađala Montessori vrtiće pokazuju više prosocijalnog ponašanja, ne iskazuju agresivnost u igri, dobro se suočavaju s problemima kada na njih naiđu te da imaju više razumijevanja za druge u odnosu na djecu koja nisu pohađala Montessori programe.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Morana Koludrović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Barun, Antonela
Razvoj socioemocionalne kompetentnosti u Montessori pedagogiji, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
Barun, A. (2017) 'Razvoj socioemocionalne kompetentnosti u Montessori pedagogiji', diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Barun, Antonela}, year = {2017}, pages = {42}, keywords = {Montessori pedagogija, socioemocionalna kompetentnost, grupni i individualni rad, prosocijalno pona\v{s}anje}, title = {Razvoj socioemocionalne kompetentnosti u Montessori pedagogiji}, keyword = {Montessori pedagogija, socioemocionalna kompetentnost, grupni i individualni rad, prosocijalno pona\v{s}anje}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Barun, Antonela}, year = {2017}, pages = {42}, keywords = {Montessori education, socioemotional competence, individual and group work, prosocial behavior}, title = {Development of socioemocional competence in Montessori pedagogy}, keyword = {Montessori education, socioemotional competence, individual and group work, prosocial behavior}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font