Pregled bibliografske jedinice broj: 965071
Razvoj socioemocionalne kompetentnosti u Montessori pedagogiji
Razvoj socioemocionalne kompetentnosti u Montessori pedagogiji, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 965071 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj socioemocionalne kompetentnosti u Montessori pedagogiji
(Development of socioemocional competence in Montessori pedagogy)
Autori
Barun, Antonela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
07.09
Godina
2017
Stranica
42
Mentor
Koludrović, Morana
Ključne riječi
Montessori pedagogija, socioemocionalna kompetentnost, grupni i individualni rad, prosocijalno ponašanje
(Montessori education, socioemotional competence, individual and group work, prosocial behavior)
Sažetak
Glavni cilj ovoga rada bio je analizirati načine razvijanja socioemocionalne kompetentnosti djece u Montessori pedagogiji. Iako se socioemocionalna kompetentnost kao jedna od više vrsta kompetencija odnosno inteligencija sustavnije počela proučavati tek u drugoj polovini dvadesetog stoljeća, razvidno je da je Maria Montessori njezinu važnost uočila nekoliko desetljeća ranije te, još važnije, da je osmislila načine razvijanja socioemocionalne kompetentnosti kod djece. Razvijanje socioemocionalne kompetentnosti u Montessori pedagogiji potiče se posebno osmišljenim materijalima, ravnotežom grupnog i individualnog rada gdje odgajatelj ima ključnu funkciju, korištenjem materijala te unutar najrazličitijih aktivnosti kao što su primjerice vježbe za praktični život, moralni i religijski odnos te brojne druge. To potvrđuju i rezultati nekih istraživanja koja su pokazala da djeca koja su pohađala Montessori vrtiće pokazuju više prosocijalnog ponašanja, ne iskazuju agresivnost u igri, dobro se suočavaju s problemima kada na njih naiđu te da imaju više razumijevanja za druge u odnosu na djecu koja nisu pohađala Montessori programe.
Izvorni jezik
Hrvatski