Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 965070

Motivacija za učenje u biheviorističkoj, konstruktivističkoj i Montessori koncepciji odgoja i obrazovanja


Kegalj, Ana
Motivacija za učenje u biheviorističkoj, konstruktivističkoj i Montessori koncepciji odgoja i obrazovanja, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 965070 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Motivacija za učenje u biheviorističkoj, konstruktivističkoj i Montessori koncepciji odgoja i obrazovanja
(Motivation for learning in behaviorism, constructivism and Montessori concept of education)

Autori
Kegalj, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
05.09

Godina
2017

Stranica
39

Mentor
Koludrović, Morana

Ključne riječi
biheviorizam, konstruktivizam, Montessori, motivacija, motivacija za učenje, samodeterminacija
(behaviorism, constructivism, Montessori, motivation, motivation for learning, selfdetermination)

Sažetak
U ovom radu prikazuje se povezanost motivacije za učenje i različitih teorija o učenju kao što su biheviorizam, konstruktivizam i Montessori koncepcija odgoja i obrazovanja. Motivacija pojedinca igra veliku ulogu u njegovom razvoju, a tijekom godina i razvojem različitih teorija učenja njezina uloga i način na koji se na nju gleda značajno se mijenjao. Potreba za motivacijom uvijek je postojala samo što se njezin karakter mijenjao s obzirom na nove teorije koje su se stvarale. Tako razvoj motivacije za učenje možemo pratiti od pojave biheviorizma koji se fokusirao na vanjske utjecaje koristeći materijalne nagrade i poticaje, konstruktivizma i Montessori koncepcije obrazovanja koji pridaju veću važnost samom pojedincu i njegovoj unutrašnjoj motivaciji zajedno s njegovim osobnim interesima ističući potrebu slobode te teorija samodeterminacije koja predstavlja vrhunac čovjekove unutarnje motivacije.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Morana Koludrović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kegalj, Ana
Motivacija za učenje u biheviorističkoj, konstruktivističkoj i Montessori koncepciji odgoja i obrazovanja, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
Kegalj, A. (2017) 'Motivacija za učenje u biheviorističkoj, konstruktivističkoj i Montessori koncepciji odgoja i obrazovanja', diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kegalj, Ana}, year = {2017}, pages = {39}, keywords = {biheviorizam, konstruktivizam, Montessori, motivacija, motivacija za u\v{c}enje, samodeterminacija}, title = {Motivacija za u\v{c}enje u bihevioristi\v{c}koj, konstruktivisti\v{c}koj i Montessori koncepciji odgoja i obrazovanja}, keyword = {biheviorizam, konstruktivizam, Montessori, motivacija, motivacija za u\v{c}enje, samodeterminacija}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kegalj, Ana}, year = {2017}, pages = {39}, keywords = {behaviorism, constructivism, Montessori, motivation, motivation for learning, selfdetermination}, title = {Motivation for learning in behaviorism, constructivism and Montessori concept of education}, keyword = {behaviorism, constructivism, Montessori, motivation, motivation for learning, selfdetermination}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font