Pregled bibliografske jedinice broj: 965070
Motivacija za učenje u biheviorističkoj, konstruktivističkoj i Montessori koncepciji odgoja i obrazovanja
Motivacija za učenje u biheviorističkoj, konstruktivističkoj i Montessori koncepciji odgoja i obrazovanja, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 965070 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Motivacija za učenje u biheviorističkoj, konstruktivističkoj i Montessori koncepciji odgoja i obrazovanja
(Motivation for learning in behaviorism, constructivism and Montessori concept of education)
Autori
Kegalj, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
05.09
Godina
2017
Stranica
39
Mentor
Koludrović, Morana
Ključne riječi
biheviorizam, konstruktivizam, Montessori, motivacija, motivacija za učenje, samodeterminacija
(behaviorism, constructivism, Montessori, motivation, motivation for learning, selfdetermination)
Sažetak
U ovom radu prikazuje se povezanost motivacije za učenje i različitih teorija o učenju kao što su biheviorizam, konstruktivizam i Montessori koncepcija odgoja i obrazovanja. Motivacija pojedinca igra veliku ulogu u njegovom razvoju, a tijekom godina i razvojem različitih teorija učenja njezina uloga i način na koji se na nju gleda značajno se mijenjao. Potreba za motivacijom uvijek je postojala samo što se njezin karakter mijenjao s obzirom na nove teorije koje su se stvarale. Tako razvoj motivacije za učenje možemo pratiti od pojave biheviorizma koji se fokusirao na vanjske utjecaje koristeći materijalne nagrade i poticaje, konstruktivizma i Montessori koncepcije obrazovanja koji pridaju veću važnost samom pojedincu i njegovoj unutrašnjoj motivaciji zajedno s njegovim osobnim interesima ističući potrebu slobode te teorija samodeterminacije koja predstavlja vrhunac čovjekove unutarnje motivacije.
Izvorni jezik
Hrvatski