Pregled bibliografske jedinice broj: 965067
Organizacija i realizacija nastavnog procesa u waldorfskoj školi
Organizacija i realizacija nastavnog procesa u waldorfskoj školi, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 965067 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Organizacija i realizacija nastavnog procesa u waldorfskoj školi
(Organization and realization of the teaching process in the Waldorf school)
Autori
Dulčić, Petar
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
29.08
Godina
2017
Stranica
48
Mentor
Koludrović, Morana
Ključne riječi
waldorfska pedagogija, kurikulum, organizacija i realizacija nastavnog procesa, učenje po epohama, cjeloviti razvoj ličnosti
(Waldorf education, curriculum, organization and realization of teaching process, main lesson block teaching, whole child development)
Sažetak
Glavni cilj ovoga rada bio je analizirati pristupe i načine organizacije i realizacije nastavnog procesa u waldorfskim školama u kojima se na bitno drugačiji način od konvencionalnog didaktičko-metodičkog strukturiranja nastavnog procesa učenike uči samostalnosti, samopouzdanju, odgovornosti, kreativnosti, poštovanju i cjeloživotnom učenju. Waldorfska škola posvećena je cjelovitom razvoju djeteta što je vidljivo iz strukture kurikuluma odnosno organizacije i realizacije nastavnog procesa gdje se učenjem po epohama te specifičnim metodama i pristupima učenja i poučavanja uravnotežuju kognitivne, umjetničke i praktične aktivnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski