Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 965042

Odrednice razvoja djeteta iz perspektive Marije Montessori i Jeana Piageta


Donelli, Iva
Odrednice razvoja djeteta iz perspektive Marije Montessori i Jeana Piageta, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 965042 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odrednice razvoja djeteta iz perspektive Marije Montessori i Jeana Piageta
(Determinants of child development from the perspective of Mary Montessori and Jean Piaget)

Autori
Donelli, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
06.09

Godina
2016

Stranica
48

Mentor
Koludrović, Morana

Ključne riječi
Marija Montessori : Jean Piaget ; dijete ; samousmjereno učenje ; poticajna okolina
(Maria Montessori ; Jean Piaget ; child self-directed learning ; stimulating learning environment)

Sažetak
Marija Montessori i Jean Piaget bili su suvremenici koji su ostavili neizbrisiv trag na odgojno – obrazovnu teoriju i praksu i poimanje djeteta sve do današnjih dana. Stoga je glavni cilj ovoga rada bio usporediti sličnosti i razlike u radu ta dva znanstvenika s obzirom na pristupe proučavanju i poimanju razvoja djeteta te u odnosu na njihov pedagoški pristup i rad. S obzirom na to da je Piaget bio ravnatelj švicarskog Montessori društva, ne čudi da postoji niz sličnosti u njihovom radu. Jednako tako, postoji i niz različitosti u njihovim pedagoško – psihološkim pristupima koji se najviše uočavaju kroz različitost u istraživačkim pristupima proučavanja djeteta, nekim aspektima razvojnih faza djeteta, te razradi praktičnih odgojno – obrazovnih smjernica u Montessori pedagogiji koji su kod Piageta ostali više na teorijskoj razini. Ono što ih spaja je promoviranje pedagogije umjerene na dijete umjesto na memoriranje i reproduciranje sadržaja, samousmjereno učenje, poticanje samostalnosti, odgovornosti, kreativnosti i autonomnog djelovanja djeteta, te naglašavanje važnosti poticajnog okružja i ozračja za učenje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Morana Koludrović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Donelli, Iva
Odrednice razvoja djeteta iz perspektive Marije Montessori i Jeana Piageta, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
Donelli, I. (2016) 'Odrednice razvoja djeteta iz perspektive Marije Montessori i Jeana Piageta', diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Donelli, Iva}, year = {2016}, pages = {48}, keywords = {Marija Montessori : Jean Piaget, dijete, samousmjereno u\v{c}enje, poticajna okolina}, title = {Odrednice razvoja djeteta iz perspektive Marije Montessori i Jeana Piageta}, keyword = {Marija Montessori : Jean Piaget, dijete, samousmjereno u\v{c}enje, poticajna okolina}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Donelli, Iva}, year = {2016}, pages = {48}, keywords = {Maria Montessori, Jean Piaget, child self-directed learning, stimulating learning environment}, title = {Determinants of child development from the perspective of Mary Montessori and Jean Piaget}, keyword = {Maria Montessori, Jean Piaget, child self-directed learning, stimulating learning environment}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font