Pregled bibliografske jedinice broj: 965040
Poticanje kreativnog mišljenja u čitankama za niže razrede osnovne škole
Poticanje kreativnog mišljenja u čitankama za niže razrede osnovne škole, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 965040 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticanje kreativnog mišljenja u čitankama za niže
razrede osnovne škole
(Encouraging creative thinking in elementary school
reading books)
Autori
Ursić, Matea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
23.02
Godina
2016
Stranica
42
Mentor
Koludrović, Morana
Ključne riječi
kreativnost ; udžbenik ; pitanja i zadaci za poticanje kreativnosti
(creativity ; textbook ; questions and tasks to stimulate creativity)
Sažetak
Glavni cilj ovoga diplomskog rada bio je ispitati zastupljenost i vrste kreativnih pitanja i zadataka u udžbenicima književnosti za niže razrede osnovne škole. Istraživanjem su obuhvaćena četiri udžbenika književnosti za drugi razred osnovne škole s vremenskim odmakom od gotovo četrdeset godina. Razlog takvom metodološkom pristupu analize čitanki bio je u tome što se željelo istražiti postoje li razlike u zastupljenosti pitanja i zadataka kojima se potiče divergentno mišljenje tijekom četrdesetogodišnjeg razdoblja. Dobiveni rezultati pokazuju da je u čitankama iz novijeg razdoblja zastupljeno više pitanja i zadataka kojima se potiče kreativnost u odnosu na starije čitanke. Unatoč tome, autori udžbenika imaju jednake prioritete pri poticanju kreativnosti, a pitanja i zadaci namijenjeni stvaralaštvu i kreativnosti neovisno o udžbeniku i njihovim autorima, prate jednake ciljeve.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija