Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 965040

Poticanje kreativnog mišljenja u čitankama za niže razrede osnovne škole


Ursić, Matea
Poticanje kreativnog mišljenja u čitankama za niže razrede osnovne škole, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 965040 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poticanje kreativnog mišljenja u čitankama za niže razrede osnovne škole
(Encouraging creative thinking in elementary school reading books)

Autori
Ursić, Matea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
23.02

Godina
2016

Stranica
42

Mentor
Koludrović, Morana

Ključne riječi
kreativnost ; udžbenik ; pitanja i zadaci za poticanje kreativnosti
(creativity ; textbook ; questions and tasks to stimulate creativity)

Sažetak
Glavni cilj ovoga diplomskog rada bio je ispitati zastupljenost i vrste kreativnih pitanja i zadataka u udžbenicima književnosti za niže razrede osnovne škole. Istraživanjem su obuhvaćena četiri udžbenika književnosti za drugi razred osnovne škole s vremenskim odmakom od gotovo četrdeset godina. Razlog takvom metodološkom pristupu analize čitanki bio je u tome što se željelo istražiti postoje li razlike u zastupljenosti pitanja i zadataka kojima se potiče divergentno mišljenje tijekom četrdesetogodišnjeg razdoblja. Dobiveni rezultati pokazuju da je u čitankama iz novijeg razdoblja zastupljeno više pitanja i zadataka kojima se potiče kreativnost u odnosu na starije čitanke. Unatoč tome, autori udžbenika imaju jednake prioritete pri poticanju kreativnosti, a pitanja i zadaci namijenjeni stvaralaštvu i kreativnosti neovisno o udžbeniku i njihovim autorima, prate jednake ciljeve.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Morana Koludrović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ursić, Matea
Poticanje kreativnog mišljenja u čitankama za niže razrede osnovne škole, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Ursić, M. (2016) 'Poticanje kreativnog mišljenja u čitankama za niže razrede osnovne škole', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ursi\'{c}, Matea}, year = {2016}, pages = {42}, keywords = {kreativnost, ud\v{z}benik, pitanja i zadaci za poticanje kreativnosti}, title = {Poticanje kreativnog mi\v{s}ljenja u \v{c}itankama za ni\v{z}e razrede osnovne \v{s}kole}, keyword = {kreativnost, ud\v{z}benik, pitanja i zadaci za poticanje kreativnosti}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ursi\'{c}, Matea}, year = {2016}, pages = {42}, keywords = {creativity, textbook, questions and tasks to stimulate creativity}, title = {Encouraging creative thinking in elementary school reading books}, keyword = {creativity, textbook, questions and tasks to stimulate creativity}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font