Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 965031

Stavovi studenata u primjeni i učinkovitosti nekih strategija učenja i poučavanja u visokoškolskoj nastavi


Žaja, Marija
Stavovi studenata u primjeni i učinkovitosti nekih strategija učenja i poučavanja u visokoškolskoj nastavi, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 965031 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi studenata u primjeni i učinkovitosti nekih strategija učenja i poučavanja u visokoškolskoj nastavi
(Students attitudes towards implementation and effectiveness of some learning and teaching strategies in higher education)

Autori
Žaja, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
17.11

Godina
2015

Stranica
62

Mentor
Koludrović, Morana

Ključne riječi
strategije učenja i poučavanja, visokoškolska nastava, nastavnici, studenti
(learning and teaching strategies, higher education, teachers, students)

Sažetak
Primjena višestrukih strategija učenja i poučavanja temeljni je odgojno-obrazovni zahtjev u planiranju, organizaciji i realizaciji visokoškolske nastave. Suvremene se odgojno- obrazovne situacije nastoje u najvećoj mjeri prilagoditi svojim subjektima, nastavnicima i učenicima/ studentima te nastavu tako učiniti zanimljivom i privlačnom. Da bi nastavni rad i nastavnicima i studentima zadovoljio odgojno- obrazovne interese te im omogućio samostalnost i odgovornost, ključnu ulogu imaju strategije učenja i poučavanja. Stoga je cilj ovog istraživanja bio ispitati primjenu nekih strategija učenja i poučavanja i njihovu učinkovitost u svakodnevnoj visokoškolskoj nastavi. Za potrebe ovog istraživanja konstruiran je, na temelju relevantne didaktičke literature, upitnik kojima se navedena problematika ispitivala. U istraživanju je sudjelovalo 295 studenata Filozofskog fakulteta u Splitu. Dobiveni rezultati upućuju na činjenicu da je suvremena visokoškolska nastava nezamisliva bez primjene navedenih strategija te da studenti, pogotovo studenti viših godina studija, itekako pozitivno vrjednuju svaki pokušaj promjene i inovativnosti u nastavnom radu.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Morana Koludrović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Žaja, Marija
Stavovi studenata u primjeni i učinkovitosti nekih strategija učenja i poučavanja u visokoškolskoj nastavi, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Žaja, M. (2015) 'Stavovi studenata u primjeni i učinkovitosti nekih strategija učenja i poučavanja u visokoškolskoj nastavi', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{Z}aja, Marija}, year = {2015}, pages = {62}, keywords = {strategije u\v{c}enja i pou\v{c}avanja, visoko\v{s}kolska nastava, nastavnici, studenti}, title = {Stavovi studenata u primjeni i u\v{c}inkovitosti nekih strategija u\v{c}enja i pou\v{c}avanja u visoko\v{s}kolskoj nastavi}, keyword = {strategije u\v{c}enja i pou\v{c}avanja, visoko\v{s}kolska nastava, nastavnici, studenti}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{Z}aja, Marija}, year = {2015}, pages = {62}, keywords = {learning and teaching strategies, higher education, teachers, students}, title = {Students attitudes towards implementation and effectiveness of some learning and teaching strategies in higher education}, keyword = {learning and teaching strategies, higher education, teachers, students}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font