Pregled bibliografske jedinice broj: 965031
Stavovi studenata u primjeni i učinkovitosti nekih strategija učenja i poučavanja u visokoškolskoj nastavi
Stavovi studenata u primjeni i učinkovitosti nekih strategija učenja i poučavanja u visokoškolskoj nastavi, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 965031 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi studenata u primjeni i učinkovitosti nekih strategija učenja i poučavanja u visokoškolskoj nastavi
(Students attitudes towards implementation and effectiveness of some learning and teaching strategies in higher education)
Autori
Žaja, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
17.11
Godina
2015
Stranica
62
Mentor
Koludrović, Morana
Ključne riječi
strategije učenja i poučavanja, visokoškolska nastava, nastavnici, studenti
(learning and teaching strategies, higher education, teachers, students)
Sažetak
Primjena višestrukih strategija učenja i poučavanja temeljni je odgojno-obrazovni zahtjev u planiranju, organizaciji i realizaciji visokoškolske nastave. Suvremene se odgojno- obrazovne situacije nastoje u najvećoj mjeri prilagoditi svojim subjektima, nastavnicima i učenicima/ studentima te nastavu tako učiniti zanimljivom i privlačnom. Da bi nastavni rad i nastavnicima i studentima zadovoljio odgojno- obrazovne interese te im omogućio samostalnost i odgovornost, ključnu ulogu imaju strategije učenja i poučavanja. Stoga je cilj ovog istraživanja bio ispitati primjenu nekih strategija učenja i poučavanja i njihovu učinkovitost u svakodnevnoj visokoškolskoj nastavi. Za potrebe ovog istraživanja konstruiran je, na temelju relevantne didaktičke literature, upitnik kojima se navedena problematika ispitivala. U istraživanju je sudjelovalo 295 studenata Filozofskog fakulteta u Splitu. Dobiveni rezultati upućuju na činjenicu da je suvremena visokoškolska nastava nezamisliva bez primjene navedenih strategija te da studenti, pogotovo studenti viših godina studija, itekako pozitivno vrjednuju svaki pokušaj promjene i inovativnosti u nastavnom radu.
Izvorni jezik
Hrvatski