Pregled bibliografske jedinice broj: 965028
Religijski pristupi u konvencionalnim, Montessori i Waldorf školama
Religijski pristupi u konvencionalnim, Montessori i Waldorf školama, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 965028 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Religijski pristupi u konvencionalnim, Montessori i Waldorf školama
(Religious approaches in conventional, Montessori and Waldorf schools)
Autori
Bosančić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
23.09
Godina
2015
Stranica
34
Mentor
Koludrović, Morana
Ključne riječi
konvencionalni sustav odgoja i obrazovanja, Montessori i waldorfska pedagogija, duhovni razvoj učenika, duhovni odgoj
(conventional system of education, Montessori and waldorf pedagogy, spiritual development od student, spiritual nurture)
Sažetak
Važnost duhovnog razvoja prepoznata je u većini pluralističkih i demokratskih pedagoških sustava i pristupa. Tako je primjerice i u Nacionalnom okvirnom kurikulumu (2011) jedan od odgojno – obrazovnih ciljeva uz intelektualni, estetski, društveni, moralni poticati i duhovni razvoj učenika koji se pretpostavlja kao važan dio cjelovitog razvoja ličnosti. U tom kontekstu, glavna namjera ovog rada bila je analizirati načine poticanja i razvoja duhovnog odgoja u konvencionalnoj školi, te Montessori i Waldorfskoj pedagogiji koje njeguju specifične pristupe, a potom i načine poticanja duhovnog razvoja te utjecaja duhovnog odgoja na cjeloviti razvoj ličnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski