Pregled bibliografske jedinice broj: 965027
Stavovi nastavnika i učenika o kvaliteti dopunske i dodatne nastave
Stavovi nastavnika i učenika o kvaliteti dopunske i dodatne nastave, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 965027 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi nastavnika i učenika o kvaliteti dopunske i dodatne nastave
(The attitudes of teachers and students about the quality of supplementary and additional education)
Autori
Šućur, Andrijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
23.09
Godina
2015
Stranica
57
Mentor
Koludrović, Morana
Ključne riječi
individualizirana nastava, dodatna i dopunska nastave, učenici, učitelji
(individualised instruction, advanced and remedial classes, pupils, teachers)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati stavove učenika razredne i predmetne nastave te njihovih učitelja o kvaliteteti i specifičnostima dodatne i dopunske nastave u osnovnoj školi. U istraživanju je sudjelovalo ukupno 129 učenika i učenica od trećeg do osmog razreda osnovne škole te 36 učitelja. Za potrebe ovog istraživanja konstruirani su upitnici kojima su se ispitivali opći podaci o sudionicima istrživanja, te njihovi stavovi o značajkama, nedostacima i mogućnostima poboljšanja dodatne i dopunske nastave. Dobiveni rezultati upućuju na to da je mlađim učenicima potrebno podrobnije objasniti čemu služi dodatna i dopunska nastava kako bi se izbjegle predrasude o namjeni navedenih vrsta nastavnog rada. Nadalje, učenici su mišljenja da bi dopunska nastava bila kvalitetnija ukoliko bi se realizirala na učenicima zanimljiviji način. Učitelji pak smatraju da bi se kvaliteta dodatne, ali i dopunske nastave popravila kad bi opremljenost škole bila na višem nivou, kada bi satnica bila veća te kad bi se navedena nastava organizirala u terminima kada učenici ne bi bili umorni.
Izvorni jezik
Hrvatski