Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 965026

Analiza pitanja i zadataka u edukacijskim softverima iz područja prirode i društva


Vukadinović, Marija
Analiza pitanja i zadataka u edukacijskim softverima iz područja prirode i društva, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 965026 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza pitanja i zadataka u edukacijskim softverima iz područja prirode i društva
(The analysis of questions and tasks in educational softwares in the field of teaching sciences)

Autori
Vukadinović, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
10.09

Godina
2015

Stranica
39

Mentor
Koludrović, Morana

Ključne riječi
kreativnost, divergentno i konvergentno mišljenje, pitanja i zadaci, edukacijski softveri, suvremena nastava, kompetencije
(creativity, divergent and convergent thinking, questions and tasks, educational software, modern education, competence)

Sažetak
S obzirom na to da suvremena odgojno – obrazovna teorija promovira kreativnost i inovativnost, stjecanje različitih kompetencija u cjeloživotnoj perspektivi, korištenje suvremene tehnologije u nastavi te posebno povezivanje formalnog obrazovanja i informalnog učenja, glavni cilj ovog istraživanja je bio analizirati edukacijske softvere namijenjene učenju prirode i društva u trećem i četvrtom razredu osnovne škole kako bi se uvidjelo može li se korištenjem takvih softvera u nastavnom procesu, odnosno tijekom slobodnog vremena učenika doprinijeti boljem i sustavnijem razumijevanju i učenju sadržaja iz prirode i društva. Analizirana su četiri softvera namijenjena učenju prirode i društva u navedenim razredima, a za kvalitativnu provedbu analize pitanja i zadataka korištena je Revidirana Bloomova taksonomija kako bi se utvrdila razina i vrsta misaone operacije koja se pojedinim pitanjem i zadatkom od učenika traži. Suprotno očekivanjima i brojnim mogućnostima koje edukacijski softveri mogu ponuditi, ovim istraživanjem se utvrdila iznimna zastupljenost konvergentnih pitanja i zadataka temeljenih na dosjećanju i razumijevanju, čime se ne iskorištavaju mogućnosti poticanja problemskog i istraživačkog učenja, te kreativnosti, divergentnog i kritičkog mišljenja što bi se drugačijom strukturom pitanja i zadataka u navedenim softverima svakako moglo u većoj mjeri poticati.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Morana Koludrović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vukadinović, Marija
Analiza pitanja i zadataka u edukacijskim softverima iz područja prirode i društva, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Vukadinović, M. (2015) 'Analiza pitanja i zadataka u edukacijskim softverima iz područja prirode i društva', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vukadinovi\'{c}, Marija}, year = {2015}, pages = {39}, keywords = {kreativnost, divergentno i konvergentno mi\v{s}ljenje, pitanja i zadaci, edukacijski softveri, suvremena nastava, kompetencije}, title = {Analiza pitanja i zadataka u edukacijskim softverima iz podru\v{c}ja prirode i dru\v{s}tva}, keyword = {kreativnost, divergentno i konvergentno mi\v{s}ljenje, pitanja i zadaci, edukacijski softveri, suvremena nastava, kompetencije}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vukadinovi\'{c}, Marija}, year = {2015}, pages = {39}, keywords = {creativity, divergent and convergent thinking, questions and tasks, educational software, modern education, competence}, title = {The analysis of questions and tasks in educational softwares in the field of teaching sciences}, keyword = {creativity, divergent and convergent thinking, questions and tasks, educational software, modern education, competence}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font