Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 965025

Elementi Montessori pedagogije u nacionalnom okvirnom kurikulumu


Paladin, Viktoria
Elementi Montessori pedagogije u nacionalnom okvirnom kurikulumu, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 965025 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Elementi Montessori pedagogije u nacionalnom okvirnom kurikulumu
(The elements of Montessori pedagogy in the National Curriculum Framework)

Autori
Paladin, Viktoria

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
10.09

Godina
2015

Stranica
37

Mentor
Koludrović, Morana

Ključne riječi
suvremeni odgojno – obrazovni sustav, Nacionalni okvirni kurikulum, Montessori pedagogija, motivacija, disciplina, uloga nastavnika i učenika
(contemporary educational system, The National Curriculum Framework, Montessori pedagogy, motivation, discipline, the role of teachers and students)

Sažetak
Glavni cilj ovoga rada bio je analizirati sličnosti i razlike suvremenog kurikulumskog pristupa odgoju i obrazovanju s pedagoškom koncepcijom Marije Montessori. Iako cijelo stoljeće dijeli nastanak Montessori pedagogije od suvremene teorije odgoja i obrazovanja, zanimljivo je i opravdano bilo analizirati koliko sličnosti u teorijskim polazištima postoji između pedagoških načela Montessori koncepcije i suvremenog sustava odgoja i obrazovanja počevši od primjerice motivacije, discipline, temeljnih pedagoških načela, uloge učitelja kao facilitatora i usmjerenosti odgojno – obrazovnog procesa na dijete i učenika koje je temelj Nacionalnog okvirnog kurikuluma a osnovno je polazište u Montessori pedagogiji.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Morana Koludrović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Paladin, Viktoria
Elementi Montessori pedagogije u nacionalnom okvirnom kurikulumu, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
Paladin, V. (2015) 'Elementi Montessori pedagogije u nacionalnom okvirnom kurikulumu', diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Paladin, Viktoria}, year = {2015}, pages = {37}, keywords = {suvremeni odgojno – obrazovni sustav, Nacionalni okvirni kurikulum, Montessori pedagogija, motivacija, disciplina, uloga nastavnika i u\v{c}enika}, title = {Elementi Montessori pedagogije u nacionalnom okvirnom kurikulumu}, keyword = {suvremeni odgojno – obrazovni sustav, Nacionalni okvirni kurikulum, Montessori pedagogija, motivacija, disciplina, uloga nastavnika i u\v{c}enika}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Paladin, Viktoria}, year = {2015}, pages = {37}, keywords = {contemporary educational system, The National Curriculum Framework, Montessori pedagogy, motivation, discipline, the role of teachers and students}, title = {The elements of Montessori pedagogy in the National Curriculum Framework}, keyword = {contemporary educational system, The National Curriculum Framework, Montessori pedagogy, motivation, discipline, the role of teachers and students}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font