Pregled bibliografske jedinice broj: 965025
Elementi Montessori pedagogije u nacionalnom okvirnom kurikulumu
Elementi Montessori pedagogije u nacionalnom okvirnom kurikulumu, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 965025 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Elementi Montessori pedagogije u nacionalnom okvirnom kurikulumu
(The elements of Montessori pedagogy in the National Curriculum Framework)
Autori
Paladin, Viktoria
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
10.09
Godina
2015
Stranica
37
Mentor
Koludrović, Morana
Ključne riječi
suvremeni odgojno – obrazovni sustav, Nacionalni okvirni kurikulum, Montessori pedagogija, motivacija, disciplina, uloga nastavnika i učenika
(contemporary educational system, The National Curriculum Framework, Montessori pedagogy, motivation, discipline, the role of teachers and students)
Sažetak
Glavni cilj ovoga rada bio je analizirati sličnosti i razlike suvremenog kurikulumskog pristupa odgoju i obrazovanju s pedagoškom koncepcijom Marije Montessori. Iako cijelo stoljeće dijeli nastanak Montessori pedagogije od suvremene teorije odgoja i obrazovanja, zanimljivo je i opravdano bilo analizirati koliko sličnosti u teorijskim polazištima postoji između pedagoških načela Montessori koncepcije i suvremenog sustava odgoja i obrazovanja počevši od primjerice motivacije, discipline, temeljnih pedagoških načela, uloge učitelja kao facilitatora i usmjerenosti odgojno – obrazovnog procesa na dijete i učenika koje je temelj Nacionalnog okvirnog kurikuluma a osnovno je polazište u Montessori pedagogiji.
Izvorni jezik
Hrvatski