Pregled bibliografske jedinice broj: 965024
Komparativna analiza zastupljenosti životno- praktičnih sadržaja u osnovnoškolskim kurikulumima od 1944. do 2006.
Komparativna analiza zastupljenosti životno- praktičnih sadržaja u osnovnoškolskim kurikulumima od 1944. do 2006., 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 965024 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komparativna analiza zastupljenosti životno- praktičnih sadržaja u osnovnoškolskim kurikulumima od 1944. do 2006.
(Comparative analysis of the representation of life-practical contents in elementary school curricula from 1944 to 2006)
Autori
Kolobarić, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
10.09
Godina
2015
Stranica
41
Mentor
Koludrović, Morana
Ključne riječi
životno – praktični sadržaji, društvo, nastavni plan i program, kurikulum, osnovna škola
(life and practical contents, society, curriculum, primary school)
Sažetak
U ovom je radu poseban naglasak stavljen na analizu nastavnih planova i programa od 1944. do 2006. godine s obzirom na zastupljenost životno – praktičnih sadržaja. Posebno se htjelo analizirati koliko je zapravo društvo utjecalo na ciljeve odgoja i obrazovanja koji se navode u pojedinim nastavnim planovima i programima. Također, u radu se, osim analize zastupljenosti životno – praktičnih sadržaja, ističu i načini na koji su ti sadržaji implementirani u nastavne planove i programe, uz primjere tih sadržaja u pojedinim nastavnim predmetima. Dobiveni rezultati pokazali su izniman utjecaj društva i društvenih prilika na nastavne planove i programe te smanjenje zastupljenosti životno – praktičnih sadržaja u nastavnim planovima i programima suvremene škole uslijed promjena koje donosi suvremeno društvo.
Izvorni jezik
Hrvatski