Pregled bibliografske jedinice broj: 965023
Zastupljenost istraživačkih i problemskih zadataka u udžbenicima i radnim bilježnicama iz prirode i društva u 3. razredu osnovne škole
Zastupljenost istraživačkih i problemskih zadataka u udžbenicima i radnim bilježnicama iz prirode i društva u 3. razredu osnovne škole, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 965023 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zastupljenost istraživačkih i problemskih zadataka u udžbenicima i radnim bilježnicama iz prirode i društva u 3. razredu osnovne škole
(Representation of research and problem tasks in sciences textbooks and workbooks in 3rd grade of primary school)
Autori
Roko, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
10.09
Godina
2015
Stranica
56
Mentor
Koludrović, Morana
Ključne riječi
udžbenici i radne bilježnice, treći razred, pitanja i zadaci, istraživaĉko, projektno i problemsko uĉenje
(text book, work book, third grade, comprehension tasks, problem–based, project– based and inquiry–based learning)
Sažetak
Cilj ovog istraţivanja bio je ispitati zastupljenost istraživačkih i problemskih zadataka u radnim bilježnicama i udžbenicima iz prirode i društva namijenjenih učenicima trećih razreda osnovne škole. Analiza udžbenika i radnih bilježnica prema zastupljenosti takvih pitanja i zadataka je važna stoga što su rezultati dosadašnjih istraživanja ukazali na doprinos takvih zadataka odnosno primjene strategija problemskog i projektnog učenja kvalitetnijem stjecanju znanja, vještina i kompetencija. Također, i relevantna znanstvena i stručna literatura upućuje na važnost poticanja istraživačkog, problemskog i projektnog učenja tijekom nastavnog procesa. Istraživanjem je obuhvaćeno ukupno 1308 pitanja i zadataka iz tri udžbenika i njima pripadajućih radnih bilježnica za treći razred osnovne škole. Dobiveni rezultati upućuju na iznimno nisku zastupljenost takvih pitanja i zadataka u odnosu na pitanja i zadatke koji se odnose na dosjećanje i razumijevanje.
Izvorni jezik
Hrvatski