Pregled bibliografske jedinice broj: 964529
Obilježja konstruktivističke nastave i samoefikasnosti kod nastavnika medicinskih škola Koprivničko-križevačke, Krapinsko-zagorske, Međimurske, Varaždinske županije i Grada Zagreba
Obilježja konstruktivističke nastave i samoefikasnosti kod nastavnika medicinskih škola Koprivničko-križevačke, Krapinsko-zagorske, Međimurske, Varaždinske županije i Grada Zagreba, 2018., diplomski rad, diplomski, Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo, Osijek
CROSBI ID: 964529 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obilježja konstruktivističke nastave i samoefikasnosti kod nastavnika medicinskih škola Koprivničko-križevačke, Krapinsko-zagorske, Međimurske, Varaždinske županije i Grada Zagreba
(Characteristics of constructivist teaching and self-efficacy of teachers of medical schools in Koprivnica-Križevci, Krapina-Zagorje, Međimurje, Varaždin County and the City of Zagreb)
Autori
Dugi, Marijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo
Mjesto
Osijek
Datum
26.10
Godina
2018
Stranica
44
Mentor
Topolovčan, Tomislav
Ključne riječi
nastava, konstruktivistička nastava, samoefikasnost
(teaching, constructivist teaching ; self-efficacy)
Sažetak
Cilj istraživanja: Utvrditi obilježja procjene konstruktivističe nastave i samoefikasnosti kod nastavnika medicinskih škola Koprivničko-križevačke, Krapinsko-zagorske, Međimurske, Varaždinske županije i Grada Zagreba. Ispitanici i metode: Provedena je presječna studija koja je obuhvatila sveukupno 164 nastavnika. Za istraživanje je korišten anonimni upitnik. Upitnik se u prvom dijelu sastoji od šest zatvorenih pitanja koja se odnose na demografske podatke: dob, spol, prebivalište, ukupan radni staž u školi, razredništvo i školi u kojoj ispitanik radi. Za procjenu obilježja konstruktivističke nastave koristio se preuzeti i modificirani upitnik Developing a Scale for Constructivist Learning Environment Management Skills, a za procjenu samoefikasnosti korištena je skala opće samoefikasnosti. Rezultati: Postoji statistički značajna razlika u procjeni konstruktivističke nastave s obzirom na dob nastavnika u svim domenama, a nastavnici strukovnih predmeta statistički se značajno više slažu s tvrdnjama iz domene učenja i organizacije okoline, dok u drugim kategorijama nema statistički značajne razlike. Ispitanici iz grada i žene imaju značajno višu razinu samoefikasnosti od ispitanika sa sela. Zaključci: Postoji pozitivna povezanost samoefikasnosti i konstruktivistčke nastave kod nastavnika u medicinskim školama obuhvaćenim ovim istraživanjem. Nastavnici s višom razinom samoefikasnosti značajno su višu ocjenu dali svim domenama procjene konstruktivističke nastave.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo, Osijek
Profili:
Tomislav Topolovčan
(mentor)