Pregled bibliografske jedinice broj: 96355
E-Business i CAWI metoda istraživanja tržišta u turizmu
E-Business i CAWI metoda istraživanja tržišta u turizmu // Turizam, 49 (2001), 2; 175-186 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 96355 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
E-Business i CAWI metoda istraživanja tržišta u turizmu
(E-Business and the CAWI Method of Market research in Tourism)
Autori
Horvat, Jasna ; Marković, Suzana ; Perenčević, Mile
Izvornik
Turizam (0494-2639) 49
(2001), 2;
175-186
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
CAWI; metoda istraživanja tržišta; CADAC; primjena; e-business; turizam
(CAWI; method of market research; CADAC; application; e-business; tourism)
Sažetak
Posljedica postignuuća na području informacijskih i komunikacijskih tehnologija (ICT) jest porasst poslovnih aktivnosti putem Interneta (e-business), ali i razvoj metoda istraživanja tržišta podržanih računalom. NAvedena promjena prisutna je i u turizmu, a ogleda se u mogućnosstima oglašavanja i rezerviranja preko Interneta te istraživanja tržišta uporabom CADAC metoda. CAWI metoda istraživanja tržišta omogućuje istraživanje tržišnog on-line korisnika turističkih usluga. Kako on-line korisnici turističkih usluga čine samo jedan tržišni segment, primjena ICDC metode omogućuje korigiranje uzorka, kao osnovnog nedostatka CAWI metode. Moguće je reći kako je kombiniranje poslovanja putem Interneta s analiziranja tržišta preko Interneta jedna od bitnih značajki e-businessa u turizmu. Članak prikazuje osnove karakteristike CAWI metode kao jedne od CADAC metoda, te uspoređuje mogućnosti njezine primjene u turizmu s obzirom na ostale bitne značajke e-businessa u turizmu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek,
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts