Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 963029

Učinak čitanja naglas i u sebi na pamćenje


Vidović Zorić, Ana; Pletikos Olof, Elenmari
Učinak čitanja naglas i u sebi na pamćenje // Jezik i njegovi učinci. Zbornik radova s međunarodnoga znanstvenoga skupa Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku održanoga od 4. do 6. svibnja 2017. godine u Rijeci. / Stolac, Diana ; Vlastelić, Anastazija (ur.).
Zagreb: Srednja Europa ; Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2018. str. 337-346 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 963029 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učinak čitanja naglas i u sebi na pamćenje
(Effect of reading aloud and reading silently on memory)

Autori
Vidović Zorić, Ana ; Pletikos Olof, Elenmari

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Jezik i njegovi učinci. Zbornik radova s međunarodnoga znanstvenoga skupa Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku održanoga od 4. do 6. svibnja 2017. godine u Rijeci. / Stolac, Diana ; Vlastelić, Anastazija - Zagreb : Srednja Europa ; Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2018, 337-346

ISBN
978-953-7963-86-6

Skup
31st International Conference of the Croatian Applied Linguistics Society

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 04.05.2017. - 06.05.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
čitanje naglas ; čitanje u sebi ; pamćenje
(reading aloud ; reading silently ; memory)

Sažetak
Cilj ovoga rada bio je ispitati hoće li pamćenje biti uspješnije nakon čitanja teksta u sebi ili nakon čitanja teksta naglas. U istraživanju je sudjelovalo 46 ispitanika, studenata Filozofskoga fakulteta u Zagrebu, prosječne dobi 22, 6 godina. Njihov je zadatak bio pročitati jedan tekst naglas, a drugi tekst u sebi, te nakon čitanja odgovoriti na pitanja vezana uz sadržaj teksta. Usporedio se broj točnih i netočnih odgovora nakon čitanja obaju tekstova. Rezultati pokazuju da su ispitanici imali više točnih odgovora nakon čitanja teksta u sebi nego nakon čitanja na glas, a statistička analiza je pokazala da je razlika statistički značajna. Time je opovrgnuta postavljena hipoteza da će se više informacija upamtiti nakon čitanja naglas nego nakon čitanja u sebi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Vidović Zorić, Ana; Pletikos Olof, Elenmari
Učinak čitanja naglas i u sebi na pamćenje // Jezik i njegovi učinci. Zbornik radova s međunarodnoga znanstvenoga skupa Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku održanoga od 4. do 6. svibnja 2017. godine u Rijeci. / Stolac, Diana ; Vlastelić, Anastazija (ur.).
Zagreb: Srednja Europa ; Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2018. str. 337-346 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vidović Zorić, A. & Pletikos Olof, E. (2018) Učinak čitanja naglas i u sebi na pamćenje. U: Stolac, D. & Vlastelić, A. (ur.)Jezik i njegovi učinci. Zbornik radova s međunarodnoga znanstvenoga skupa Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku održanoga od 4. do 6. svibnja 2017. godine u Rijeci..
@article{article, author = {Vidovi\'{c} Zori\'{c}, Ana and Pletikos Olof, Elenmari}, year = {2018}, pages = {337-346}, keywords = {\v{c}itanje naglas, \v{c}itanje u sebi, pam\'{c}enje}, isbn = {978-953-7963-86-6}, title = {U\v{c}inak \v{c}itanja naglas i u sebi na pam\'{c}enje}, keyword = {\v{c}itanje naglas, \v{c}itanje u sebi, pam\'{c}enje}, publisher = {Srednja Europa ; Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vidovi\'{c} Zori\'{c}, Ana and Pletikos Olof, Elenmari}, year = {2018}, pages = {337-346}, keywords = {reading aloud, reading silently, memory}, isbn = {978-953-7963-86-6}, title = {Effect of reading aloud and reading silently on memory}, keyword = {reading aloud, reading silently, memory}, publisher = {Srednja Europa ; Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font