Pregled bibliografske jedinice broj: 962703
Pomoćnici u nastavi - doprinos dobrobiti inkluzivnog obrazovanja i razumijevanja različitosti za sve učenike
Pomoćnici u nastavi - doprinos dobrobiti inkluzivnog obrazovanja i razumijevanja različitosti za sve učenike // Knjiga sažetaka - Treći kongres pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem / Slunjski, Edita (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2018. str. 26-26 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 962703 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pomoćnici u nastavi - doprinos dobrobiti inkluzivnog obrazovanja i razumijevanja različitosti za sve učenike
(Learning Support Teachers - A Contribution to the Benefits of Inclusive Education and Understanding of Differences for All Pupils)
Autori
Drandić, Dijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Knjiga sažetaka - Treći kongres pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem
/ Slunjski, Edita - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2018, 26-26
Skup
Treći kongres pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem:Pedagogija u vremenu promjene
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 13.09.2018. - 14.09.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
interakcija i komunikacija, ohrabrenje i podrška ; samostalnost ; socijalizacija ; učenik s teškoćama
(interaction and communication, encouragement and support ; independence ; socialization ; pupil with disabilities)
Sažetak
Pitanje uloge pomoćnika u nastavi u provođenju inkluzivnog odgoja i obrazovanja učenika s teškoćama u redovnim školama u posljednje vrijeme postaje sve aktualnije, kako među stručnjacima iz edukacijsko-rehabilitacijskog područja, tako i među pedagozima. Specifičnost i prilagodbe odgojno-obrazovnog rada učenicima s teškoćama, uz podršku pomoćnika u nastavi, zasniva se na dobrobiti ovog procesa za sve učenike uključene u inkluzivni razred.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija