Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 962703

Pomoćnici u nastavi - doprinos dobrobiti inkluzivnog obrazovanja i razumijevanja različitosti za sve učenike


Drandić, Dijana
Pomoćnici u nastavi - doprinos dobrobiti inkluzivnog obrazovanja i razumijevanja različitosti za sve učenike // Knjiga sažetaka - Treći kongres pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem / Slunjski, Edita (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2018. str. 26-26 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 962703 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pomoćnici u nastavi - doprinos dobrobiti inkluzivnog obrazovanja i razumijevanja različitosti za sve učenike
(Learning Support Teachers - A Contribution to the Benefits of Inclusive Education and Understanding of Differences for All Pupils)

Autori
Drandić, Dijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Knjiga sažetaka - Treći kongres pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem / Slunjski, Edita - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2018, 26-26

Skup
Treći kongres pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem:Pedagogija u vremenu promjene

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 13.09.2018. - 14.09.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
interakcija i komunikacija, ohrabrenje i podrška ; samostalnost ; socijalizacija ; učenik s teškoćama
(interaction and communication, encouragement and support ; independence ; socialization ; pupil with disabilities)

Sažetak
Pitanje uloge pomoćnika u nastavi u provođenju inkluzivnog odgoja i obrazovanja učenika s teškoćama u redovnim školama u posljednje vrijeme postaje sve aktualnije, kako među stručnjacima iz edukacijsko-rehabilitacijskog područja, tako i među pedagozima. Specifičnost i prilagodbe odgojno-obrazovnog rada učenicima s teškoćama, uz podršku pomoćnika u nastavi, zasniva se na dobrobiti ovog procesa za sve učenike uključene u inkluzivni razred.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Dijana Drandić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Drandić, Dijana
Pomoćnici u nastavi - doprinos dobrobiti inkluzivnog obrazovanja i razumijevanja različitosti za sve učenike // Knjiga sažetaka - Treći kongres pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem / Slunjski, Edita (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2018. str. 26-26 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Drandić, D. (2018) Pomoćnici u nastavi - doprinos dobrobiti inkluzivnog obrazovanja i razumijevanja različitosti za sve učenike. U: Slunjski, E. (ur.)Knjiga sažetaka - Treći kongres pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem.
@article{article, author = {Drandi\'{c}, Dijana}, editor = {Slunjski, E.}, year = {2018}, pages = {26-26}, keywords = {interakcija i komunikacija, ohrabrenje i podr\v{s}ka, samostalnost, socijalizacija, u\v{c}enik s te\v{s}ko\'{c}ama}, title = {Pomo\'{c}nici u nastavi - doprinos dobrobiti inkluzivnog obrazovanja i razumijevanja razli\v{c}itosti za sve u\v{c}enike}, keyword = {interakcija i komunikacija, ohrabrenje i podr\v{s}ka, samostalnost, socijalizacija, u\v{c}enik s te\v{s}ko\'{c}ama}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Drandi\'{c}, Dijana}, editor = {Slunjski, E.}, year = {2018}, pages = {26-26}, keywords = {interaction and communication, encouragement and support, independence, socialization, pupil with disabilities}, title = {Learning Support Teachers - A Contribution to the Benefits of Inclusive Education and Understanding of Differences for All Pupils}, keyword = {interaction and communication, encouragement and support, independence, socialization, pupil with disabilities}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font