Pregled bibliografske jedinice broj: 961477
Strategije učenja talijanskoga kao stranoga jezika u hrvatskomu kontekstu
Strategije učenja talijanskoga kao stranoga jezika u hrvatskomu kontekstu // Zbornik radova [Elektronski izvor] = Book of Proceedings / Četvrti međunarodni interdisciplinarni skup mladih naučnika društvenih i humanističkih nauka [Konteksti, 1. decembar] 2017, Novi Sad = The Fourth International Interdisciplinary Conference for Young Scholars in Social Sciences and Humanities [Contexts, December 1st] / Željko Milanović, Zoran Paunović (ur.)., 2018. str. 313-321
CROSBI ID: 961477 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije učenja talijanskoga kao stranoga jezika u hrvatskomu kontekstu
(Language Learning Strategies of Italian as Foreign Language in Croatian Context)
Autori
Šimunić, Loreta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Zbornik radova [Elektronski izvor] = Book of Proceedings / Četvrti međunarodni interdisciplinarni skup mladih naučnika društvenih i humanističkih nauka [Konteksti, 1. decembar] 2017, Novi Sad = The Fourth International Interdisciplinary Conference for Young Scholars in Social Sciences and Humanities [Contexts, December 1st]
Urednik/ci
Željko Milanović, Zoran Paunović
Grad
Novi Sad
Godina
2018
Raspon stranica
313-321
ISBN
978-86-6065-473-3
Ključne riječi
SILL, strategije učenja jezika, talijanski jezik, studenti preddiplomskoga studija talijanistike, talijanski kao izborni jezik, SPSS
(SILL, Language learning strategies, undergraduates, Italian language, IAL, SPSS)
Sažetak
Rad se bavi strategijama učenja talijanskoga jezika u hrvatskomu kontekstu. Cilj istraživanja je utvrđivanje razlika u uporabi strategija učenja talijanskoga jezika kod studenata prve i treće godine preddiplomskoga studija talijanistike i studenata prve i treće godine drugih preddiplomskih studijskih grupa koji su pohađali izborni kolegij talijanskoga jezika. Instrument korišten u istraživanju bila je hrvatska inačica Strategy Inventory for Language Learning (SILL) autorice Rebecce Oxford, koju je prilagodila Jelena Mihaljević Djigunović (2002). Rezultati istraživanja potvrdili su tvrdnju da se studenti na višoj razini učenja koriste većim brojem strategija nego studenti na nižim razinama, a utvrđene su statistički značajne razlike u primjeni afektivnih, metakognitivnih i kognitivnih strategija kod studenata talijanistike i studenata talijanskoga kao izbornoga studija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)