Pregled bibliografske jedinice broj: 961439
Kako naučiti djecu bacati
Kako naučiti djecu bacati // Zbornik radova međunadrodne konferencije Kondicijska priprema sportaša 2014
Zagreb, Hrvatska, 2014. str. 297-300 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 961439 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako naučiti djecu bacati
(How to teach children to throw)
Autori
Papić, Robert ; Papić, Marija ; Ohnjec, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova međunadrodne konferencije Kondicijska priprema sportaša 2014
/ - , 2014, 297-300
Skup
Međunadrodna konferencija Kondicijska priprema sportaša 2014
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.02.2014. - 22.02.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
motorička znanja, rukomet, početnici
(motor skills, handball, beginners)
Sažetak
Tehniku bacanja u kontekstu rukometne igre moguće je promatrati kroz dva osnovna cilja s kojim se ista provode tj. u cilju dodavanja ili šutiranja na gol. Za usvajanje tehnike dodavanja vrlo je bitno razlikovati guranje i bacanje lopte. Indirektne metode učenja bacanja lopte sastoje se iz kreiranja situacije koja djetetu omogućuje samostalno učenje bez potrebe da “nas” (trenera, učitelja) imitira, čime mu se omogućuje automatiziranje pravilne tehnike bez potrebe za trenerskim ispravljanjem, a također se intelektualne sposobnosti razvijaju tako da pred djecu postavljamo izazovne probleme koje će ona rješavati i tako se razvijati (Rajović, 2013). Te situacije moguće je kreirati verbalnim uputstvima za koja je važno da su jednostavna, kako bi ih dijete lako razumijelo. U slučaju dodavanja lopte indirektna metoda jednostavna je verbalna instrukcija: 'Lopta se dodaje tako da se nabije od tla kako bi se odbila što više u vis.', popraćena postavljanjem djece na dovoljnu međusobnu udaljenost. U radu su opisane igre koje mogu unaprijediti proces usvajanja tehnike hvatanja i dodavanja lopte („Između dvije obale“, „Štafeta dodavanjem“, „Predškolski graničar“).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija