Pregled bibliografske jedinice broj: 961147
Prodajna politika hotelskih poduzeća
Prodajna politika hotelskih poduzeća. Split: Redak, 2014 (monografija)
CROSBI ID: 961147 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prodajna politika hotelskih poduzeća
(Sales Strategies for Hotels)
Autori
Dragičević, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Redak
Grad
Split
Godina
2014
Stranica
130
ISBN
978-953-336-160-4
Ključne riječi
prodaja, hoteli, specifičnosti, strategije
(Sale, hotels, speacific features, strategies)
Sažetak
Knjiga „Prodajna politika hotelskih poduzeća“ bavi se problemom optimalnog izbora ciljeva poslovne politike hotelskih poduzeća, s posebnim fokusom na prodaju hotelskog proizvoda. Posebna karakteristika i specifičnost knjige „Prodajna politika hotelskih poduzeća“ je primjena kvantitativnih metoda u procesu racionalnog donošenja poslovnih odluka.
Izvorni jezik
Hrvatski