Pregled bibliografske jedinice broj: 960977
Razlike bazično motoričkih i funkcionalnih sposobnosti učenika VIII razreda pod utjecajem nastave tjelesnog i zdravstvenog odgoja
Razlike bazično motoričkih i funkcionalnih sposobnosti učenika VIII razreda pod utjecajem nastave tjelesnog i zdravstvenog odgoja // Antropološki status dece, omladine i odraslih
Novi Sad, Srbija, 2007. str. 150-154 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 960977 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razlike bazično motoričkih i funkcionalnih sposobnosti učenika VIII razreda pod utjecajem nastave tjelesnog i zdravstvenog odgoja
(Basic Motor And Functional Abilities Changes Of The 8th Grade Pupils Under The Influence Of The Physical Education Classes Program)
Autori
Tabaković, Muhamed ; Turković, Senad ; Hadžikadunić, Admir ; Kozić, Vahida
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Antropološki status dece, omladine i odraslih
/ - , 2007, 150-154
Skup
Interdisciplinarna naučna konferencija sa međunarodnim učešćem, Antropološki status dece, omladine i odraslih
Mjesto i datum
Novi Sad, Srbija, 06.12.2007. - 07.12.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
bazične motoričke i funkcionalne sposobnosti, razlike, transformacioni proces
(basic motor and functional abilities, differences, transformational processes)
Sažetak
Utvrđivanje razlika bazično motoričkih i funkcionalnih sposobnosti, provedene su na uzorku uzorku od 146 učenika osmih razreda. U istraživanju korišten je skup od 8 varijabli za procjenu motoričkih sposobnosti i jedne varijable za procjenu funkcionalne sposobnosti. Osnovni cilj ovog istraživanja je da pruži doprinos u spoznaji promjena koje se dešavaju kod dječaka osmih razreda pod utjecajem nastave tjelesnog i zdravstvenog odgoja od dva časa u toku jedne sedmice. Analizom rezultata inicijalnog i finalnog mjerenja cjelokupnog uzorka i komparacijom istih sa kriterijima orijentacijskih vrijednosti motoričkih i funkcionalnih sposobnosti učenika osmih razreda, došlo se do zaključka da se u odnosu na inicijalno mjerenje nisu desile veće promjene. Analizom kvantitativnih promjena na temelju Mahalanobisove udaljenosti i Hotellingovog t- testa, utvrđeno je da je došlo do prosječnih kvantitativnih promjena primjenjenih varijabli u vremenu koji je obuhvatio jednogodišnji program nastave tjelesnog i zdravstvenog odgoja.
Izvorni jezik
Ostalo
Znanstvena područja
Kineziologija
POVEZANOST RADA