Pregled bibliografske jedinice broj: 960044
Metodički pristupi obradi lektire u prvom razredu osnovne škole - izazov za poticanje i razvijanje čitalačkih kompetencija
Metodički pristupi obradi lektire u prvom razredu osnovne škole - izazov za poticanje i razvijanje čitalačkih kompetencija, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 960044 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodički pristupi obradi lektire u prvom razredu osnovne škole - izazov za poticanje i razvijanje čitalačkih kompetencija
(Methodical approaches to required reading in first grade elementary school – a challenge for encouraging and developing reading competences)
Autori
Mudrovčić, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
11.09
Godina
2018
Stranica
60
Mentor
Odža, Ivana
Ključne riječi
nastava hrvatskoga jezika, razredna nastava, školska lektira, učiteljski metodički pristupi, čitalačke kompetencije
(Croatian language education, primary shool education, required reading, teachers' methodical approaches, reading competences)
Sažetak
Jedna je od temeljnih zadaća nastave hrvatskoga jezika u osnovnoj školi razvijanje čitalačkih potreba i navika. Budući da mladi danas sve manje čitaju, a zabilježen je i opći pad interesa za knjigu, lektira postaje nužno sredstvo približavanja čitanja učeniku. Učitelji svojim načinima rada i metodičkim pristupima mogu znatno utjecati na učenike i njihovu kulturu čitanja. Nastojalo se doprinijeti struci istraživanjem o učiteljskim metodičkim pristupima obradi lektire u prvom razredu osnovne škole koje obuhvaća 89 učitelja Splitsko-dalmatinske županije i Grada Zagreba. Cilj je diplomskoga rada istražiti učiteljske načine rada i metodičke pristupe obradi lektire u prvom razredu osnovne škole. Napravljen je anketni upitnik kao instrument istraživanja kojim su prikupljeni podatci u skladu s navedenim ciljem i problemima istraživanja. Rezultati istraživanja pokazali su da učitelji teže suvremenijim metodičkim pristupima obradi lektire te nastoje poticati razvijanje čitalačkih kompetencija.
Izvorni jezik
Hrvatski