Pregled bibliografske jedinice broj: 959939
KRIZNO KOMUNICIRANJE U TOYOTI
KRIZNO KOMUNICIRANJE U TOYOTI // ZBORNIK RADOVA ZAŠTITA NA RADU I ZAŠTITA ZDRAVLJA / Kirin, Snježana (ur.).
Karlovac: Veleučilište u Karlovcu, 2018. str. 770-775 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 959939 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
KRIZNO KOMUNICIRANJE U TOYOTI
(CRISIS COMMUNICATION IN TOYOTA)
Autori
Hadžić, Marijana ; Cegur Radović, Tihana ; Varičak, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
ZBORNIK RADOVA ZAŠTITA NA RADU I ZAŠTITA ZDRAVLJA
/ Kirin, Snježana - Karlovac : Veleučilište u Karlovcu, 2018, 770-775
Skup
7. međunarodni stručno-znanstveni skup "Zaštita na radu i zaštita zdravlja"
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 12.09.2018. - 15.09.2018
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
krizno komuniciranje, krizna situacija, poslovna kriza, odnosi s javnošću, marketing
(crisis communication, crisis situation, corporate crisis, public relations, marketing)
Sažetak
Brojni stečajevi poduzeća kao i očekivanja da će ih biti sve više, čine nužnim saznati nešto više o poslovnoj krizi i dobroj pripremi poduzeća za nju. To iziskuje produbljenje znanja o poslovnoj krizi, njenim obilježjima i izvorima kao i instrumentima prikladnim za ovladavanje krizom. U današnjem brzom, dinamičnom i konkurentom okruženju gdje se poduzeća bore za svakog kupca, dolazi do grešaka u upravljanu, mnoga uspješna poduzeća dolaze u krizu, a s njima njihovi dobavljači i kupci. Svako poduzeće je prinuđeno posvetiti posebnu pažnju obilježjima kriznog razvoja, te izgraditi instrumente učinkovitog upravljanja poslovnom krizom i njima se koristiti u slučaju da dođe do krizne situacije. Najvažnije je u što ranijem stadiju prepoznati kriznu situaciju, preokretom prevladati krizu i krenuti prema novom uspjehu. Na temelju toga definiran je predmet istraživanja: istražiti i utvrditi temeljna obilježja i izvore poslovne krize, način pripreme za kriznu situaciju i upravljanje za vrijeme krize, te kako se radi plan za izlaz iz krizne situacije i plan kriznog komuniciranja. Slijedom navedenog, postavljena je i hipoteza: brojni stečajevi poduzeća iziskuju da poduzeća pripreme plan djelovanja u kriznim situacijama, detaljno razrade proces kriznog komuniciranja i način upravljanja u kriznim situacijama. Poduzeća se moraju pripremiti za kriznu situaciju kako je ne bi dočekali nespremni. Za ostvarivanje uspjeha na tržištu nužno je analizirati reakcije tržišta i pravovremeno reagirati na izazove okruženja, posebno u kriznim uvjetima. Bitno je krizu pretvoriti u šansu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Karlovcu