Pregled bibliografske jedinice broj: 959428
Franšiza kao strategija širenja prodaje s posebnim osvrtom na fitnes industriju
Franšiza kao strategija širenja prodaje s posebnim osvrtom na fitnes industriju, 2018., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 959428 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Franšiza kao strategija širenja prodaje s posebnim osvrtom na fitnes industriju
(Franchising as strategy of expanding sales with particular focus on fitness industry)
Autori
Štetić, Leon
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
28.09
Godina
2018
Stranica
80
Mentor
Petljak, Kristina
Ključne riječi
franšizni poslovni model, franšizno poslovanje, davatelj franšize, primatelj franšize, franšiza, fitnes industrija
(franchise business model, franchising, the franchisor, the franchisee, the franchise, fitness industry)
Sažetak
Cilj ovog rada je analizirati ulogu i značaj franšiznog poslovanja kao strategije širenja poslovanja u fitnes industriji. Razvojem franšiznog poslovanja dolazi do jačanja pozicije poduzeća na tržištu, rasta prihoda, te jačanja marke proizvoda. Razvoj franšiznog poslovanja doprinosi konkurentnosti na tržištu, pomaže izvozu, te otvara nova radna mjesta. Istraživanjem, te komparacijom franšiznog poslovanja u fitnes industriji svijeta, Europe, te Republike Hrvatske, cilj je ukazati na važnost dodatnog istraživanja, te implementacije dobivenih rezultata, posebice za regiju Republike Hrvatske. Za potrebe rada provedeno je primarno istraživanje putem anketnog upitnika sa jednim od davatelja franšiznih usluga. Nastavno na dobivene rezultate istraživanja, sadržaj rada donosi efikasne mjere, te prijedloge za primjenu rezultata pogodnih za razvoj franšiznog poslovanja u svrhu razvoja prodaje u fitnes industriji. Rezultatima istraživanja dokazano je da je potreba za uslugama grane fitnes industrije u rapidnom porastu, a nastavno na ograničavajuće okolnosti sustava franšiznog poslovanja koje donosi tržište Republike Hrvatske kroz nedostatak kontinuirane konstruktivne podrške institucija, banaka i razvojnih agencija, na razvoj franšiznog poslovanja u grani fitnes industrije industrije ne može se utjecati bez potpore državnih institucija. Edukativnim radionicama u nadležnosti Ministarstva obrazovanja, u ranijoj studentskoj dobi može se potaknuti svijest o važnosti razvoja franšiznog poslovanja i na taj način utjecati na zadovoljstvo davatelja franšize u Republici Hrvatskoj. Putem neprofitnih franšiznih udruga Republike Hrvatske, te vršenjem pritiska sudionika franšiznog sistema na Vladu Republike Hrvatske jedina je efikasna mjera koja vodi do unaprijeđenja franšiznog sustava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina