Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 959423

Upravljanje odnosima s kupcima na tržištu uredskih i promotivnih materijala


Fiolić, Fran
Upravljanje odnosima s kupcima na tržištu uredskih i promotivnih materijala, 2018., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 959423 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje odnosima s kupcima na tržištu uredskih i promotivnih materijala
(Customer relationship management on markets of office supplies and promotional materials)

Autori
Fiolić, Fran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
28.09

Godina
2018

Stranica
59

Mentor
Petljak, Kristina

Ključne riječi
upravljanje odnosima s kupcima, CRM, tržište uredskih materijala, tržište promotivnih materijala
(Customer Relationship Management, CRM, office supplies market, promotional material market)

Sažetak
Modernom kupcu se u trgovini svakodnevno i na svakom koraku naglašava najpovoljnija cijena. Razvoj web trgovine omogućio je iznimno brzu dostupnost informacija krajnjem korisniku što je do prije 10 godina bilo nemoguće u tako kratkom vremenu. U tom procesu kupac je dobio informacije, ali ne nužno i znanje o pojedinom proizvodu o kojem bi na analitički način mogao izvršiti usporedbu između ponuda. Točno prije 10 godina nastupila je kriza koja je zadala snažne posljedice na gospodarstvo općenito, pa samim time i na trgovinu. Unutar poduzeća koja imaju potrebe za uredskim i promotivnim materijalima budžeti za iste su se drastično smanjivali gdje god je to bilo moguće i uz to se možda i po prvi puta nakon dosta godina u nabavi većine poduzeća javlja da je osnovni kriteriji za nabavu najniža cijena. Kako se u Hrvatskoj tek u posljednje dvije godine osjeti gospodarski oporavak, tako se i u nabavi poduzeća počinje osjećati porast potražnje za kvalitetom proizvoda gdje više nije jedini uvjet samo cijena. Smisao ovog rada je analizirati trenutno zadovoljstvo kupaca na tržištu i kroz analizu objasniti da kupac treba težiti nabavi proizvoda koji za njega znače najbolji omjer cijene i kvalitete. U ovom radu prikazati će se važnost implementacije upravljanja odnosima s kupcima (CRM sustava) i njegove prednosti i mogućnosti izdvajanja ispred konkurencije za dobrobit krajnjeg korisnika. Odnos između prodavača i kupca iznimno je važan kako bi prodaja izvršila i opravdala očekivanja na obostrano zadovoljstvo.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Kristina Petljak (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Fiolić, Fran
Upravljanje odnosima s kupcima na tržištu uredskih i promotivnih materijala, 2018., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Fiolić, F. (2018) 'Upravljanje odnosima s kupcima na tržištu uredskih i promotivnih materijala', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Fioli\'{c}, Fran}, year = {2018}, pages = {59}, keywords = {upravljanje odnosima s kupcima, CRM, tr\v{z}i\v{s}te uredskih materijala, tr\v{z}i\v{s}te promotivnih materijala}, title = {Upravljanje odnosima s kupcima na tr\v{z}i\v{s}tu uredskih i promotivnih materijala}, keyword = {upravljanje odnosima s kupcima, CRM, tr\v{z}i\v{s}te uredskih materijala, tr\v{z}i\v{s}te promotivnih materijala}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Fioli\'{c}, Fran}, year = {2018}, pages = {59}, keywords = {Customer Relationship Management, CRM, office supplies market, promotional material market}, title = {Customer relationship management on markets of office supplies and promotional materials}, keyword = {Customer Relationship Management, CRM, office supplies market, promotional material market}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font