Pregled bibliografske jedinice broj: 959423
Upravljanje odnosima s kupcima na tržištu uredskih i promotivnih materijala
Upravljanje odnosima s kupcima na tržištu uredskih i promotivnih materijala, 2018., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 959423 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje odnosima s kupcima na tržištu uredskih i promotivnih materijala
(Customer relationship management on markets of office supplies and promotional materials)
Autori
Fiolić, Fran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
28.09
Godina
2018
Stranica
59
Mentor
Petljak, Kristina
Ključne riječi
upravljanje odnosima s kupcima, CRM, tržište uredskih materijala, tržište promotivnih materijala
(Customer Relationship Management, CRM, office supplies market, promotional material market)
Sažetak
Modernom kupcu se u trgovini svakodnevno i na svakom koraku naglašava najpovoljnija cijena. Razvoj web trgovine omogućio je iznimno brzu dostupnost informacija krajnjem korisniku što je do prije 10 godina bilo nemoguće u tako kratkom vremenu. U tom procesu kupac je dobio informacije, ali ne nužno i znanje o pojedinom proizvodu o kojem bi na analitički način mogao izvršiti usporedbu između ponuda. Točno prije 10 godina nastupila je kriza koja je zadala snažne posljedice na gospodarstvo općenito, pa samim time i na trgovinu. Unutar poduzeća koja imaju potrebe za uredskim i promotivnim materijalima budžeti za iste su se drastično smanjivali gdje god je to bilo moguće i uz to se možda i po prvi puta nakon dosta godina u nabavi većine poduzeća javlja da je osnovni kriteriji za nabavu najniža cijena. Kako se u Hrvatskoj tek u posljednje dvije godine osjeti gospodarski oporavak, tako se i u nabavi poduzeća počinje osjećati porast potražnje za kvalitetom proizvoda gdje više nije jedini uvjet samo cijena. Smisao ovog rada je analizirati trenutno zadovoljstvo kupaca na tržištu i kroz analizu objasniti da kupac treba težiti nabavi proizvoda koji za njega znače najbolji omjer cijene i kvalitete. U ovom radu prikazati će se važnost implementacije upravljanja odnosima s kupcima (CRM sustava) i njegove prednosti i mogućnosti izdvajanja ispred konkurencije za dobrobit krajnjeg korisnika. Odnos između prodavača i kupca iznimno je važan kako bi prodaja izvršila i opravdala očekivanja na obostrano zadovoljstvo.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina