Pregled bibliografske jedinice broj: 959422
Primjena sustava upravljanja kvalitetom u hotelskim lancima
Primjena sustava upravljanja kvalitetom u hotelskim lancima // 19. Međunarodni simpozij o kvaliteti Kvaliteta kao razvojni koncept / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2018. str. 323-331 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 959422 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena sustava upravljanja kvalitetom u hotelskim lancima
(Implementation of quality management systems in hotel chains)
Autori
Vrtodušić Hrgović, Ana-Marija ; Pionić, Iris
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
19. Međunarodni simpozij o kvaliteti Kvaliteta kao razvojni koncept
/ Drljača, Miroslav - Zagreb : Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2018, 323-331
ISBN
978-953-8067-10-5
Skup
19. međunarodni simpozija o kvaliteti: Kvaliteta kao razvojni koncept = 19th International Symposium on Quality Quality as a concept of development
Mjesto i datum
NP Plitvička jezera, Hrvatska, 21.03.2018. - 23.03.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Sustav upravljanja kvalitetom ; Kvaliteta usluge ; Hotelski lanci
(Quality Management System ; Service quality ; Hotel chains)
Sažetak
Temeljem dobrih iskustava proizvodnih poduzeća u pogledu primjene sustava upravljanja kvalitetom i uslužna su poduzeća krajem 80-tih i 90-tih godina prošlog stoljeća započela s njihovom primjenom s ciljem unapređenja poslovne prakse. Iako su načela sustava upravljanja kvalitetom jedinstvena prilikom je njihove implementacije u uslužnom sektoru potrebno uzeti u obzir specifičnosti koje proizlaze iz karakteristika usluga, odnosno kada se radi o hotelskoj industriji o specifičnostima hotelskih usluga. Mogućnosti implementacije u hotelskoj industriji te okviri koji se pri tome mogu koristiti prikazani su u ovom radu s posebnim naglaskom na njihovu primjenu u hotelskim lancima. U skladu s tim rad ima za cilj prikazati primjere dobre prakse u pogledu implementacije sustava kvalitete i to za hotelske lance Ritz Carlton i Hilton Worldwide Holdings te ukazati na važnost ovih sustava u poboljšanju kvalitete i jačanju konkurentnosti hotelskih lanaca.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Ana-Marija Vrtodušić Hrgović
(autor)