Pregled bibliografske jedinice broj: 958862
S Strateška suradnja međunarodnih poduzeća u razvoju i prodaji informacijsko-komunikacijskih rješenja
S Strateška suradnja međunarodnih poduzeća u razvoju i prodaji informacijsko-komunikacijskih rješenja, 2018., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 958862 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
S Strateška suradnja međunarodnih poduzeća u razvoju i prodaji informacijsko-komunikacijskih rješenja
(Strategic cooperation of international companies in the development and sale of information and communication solutions)
Autori
Gaćina, Marin
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
28.09
Godina
2018
Stranica
49
Mentor
Bašić, Maja
Ključne riječi
strateška suradnja, internacionalizacija, informacijsko komunikacijsko rješenje
(strategic cooperation, internationalization, information communication solution)
Sažetak
U ovom radu proučava se uloga strateške suradnje međunarodnih poduzeća u razvoju i prodaji informacijsko komunikacijskih rješenja. Strateška suradnja poduzeća jedan je od načina internacionalizacije poslovanja koja nastaje zbog različitih motiva partnera, ali u svrhu ostvarivanja zajedničkih ciljeva. Proces povezivanja odvija se po fazama od izbora partnera i pripreme suradnje, utvrđivanja međusobnih odnosa i pretpostavki suradnje do razvitka suradnje i međusobnog usklađivanja, a uspješnost strateškog povezivanja ovisi o različitim čimbenicima. Nakon analize teorijskih saznanja o strateškoj suradnji općenito te posebno u informacijsko komunikacijskoj industriji, izvršena je i analiza strateške suradnje između velikog i malog poduzeća koja su suradnju započela na europskom istraživačko razvojnom projektu. U suradnji su koristili komparativne prednosti pojedinog poduzeća i procese jednake onima koji se u teoriji preporučuju za uspješnost strateške suradnje. Može se zaključiti da strateška suradnja međunarodnih poduzeća može biti uspješan način internacionalizacije poslovanja u informacijsko komunikacijskoj industriji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija