Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 95824

Holicistička analiza odnosa s javnostima (javnošću)


Plenković, Mario
Holicistička analiza odnosa s javnostima (javnošću) // Informatologia, 34 (2001), 1-2; 27-38 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 95824 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Holicistička analiza odnosa s javnostima (javnošću)
(Holistic Analysis of the Public Relations)

Autori
Plenković, Mario

Izvornik
Informatologia (1330-0067) 34 (2001), 1-2; 27-38

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
odnosi s javnostima ; propaganda ; javno mnijenje ; javno djelovanje
(public relations ; propaganda ; public opinion ; public action)

Sažetak
Autor provodi holicističku analizu povijesno-komunikološke geneze odnosa s javnostima (javnošću) u cilju sustavnog uspostavljanja nove holicističko-komunikološke paradigme odonosa s javnostima. U radu se analiziraju temeljni operativni pojmovi koji određuju ˝Public relations˝, propagandu (promidžbu), javnost, javno mnijenje te nove konstitutivne elemente za sustavno određenje odnosa s javnostima koji su nužna pretpostavka za izgradnju novih tipskih modela javnog djelovanja. Sadržajna analiza se izvodi u pojmovnom komunikološkom određenju odnosa s javnostima (javnošću) kao dijaloškog i strateškog sporazumijevanja svih građana o bitnim pitanjima za razvoj čovjeka i društva u cjelini. Teorijska rasprava se provodi analizom ˝teorije o javnom djelovanju˝ i ˝rekonceptualizirane komparativne teorije˝ u odnosima s javnostima kao pretpostavke za stvaranje boljeg ili lošijeg imagea (slike) u javnosti. Stvaranje imagea (slike) u javnosti je glavna zadaća odnosa s javnostima (javnošću). Zaključno razmatranje se provodi u holicističkoj analizi ˝Public Relations-a˝ te redefiniranju znanstvene klasifikacije odnosa s javnostima, kao posebne discipline u okvirima znanstvene grane komunikologija, u znanstvenom polju informacijskih znanosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Povijest



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Mario Plenković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Plenković, Mario
Holicistička analiza odnosa s javnostima (javnošću) // Informatologia, 34 (2001), 1-2; 27-38 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Plenković, M. (2001) Holicistička analiza odnosa s javnostima (javnošću). Informatologia, 34 (1-2), 27-38.
@article{article, author = {Plenkovi\'{c}, Mario}, year = {2001}, pages = {27-38}, keywords = {odnosi s javnostima, propaganda, javno mnijenje, javno djelovanje}, journal = {Informatologia}, volume = {34}, number = {1-2}, issn = {1330-0067}, title = {Holicisti\v{c}ka analiza odnosa s javnostima (javno\v{s}\'{c}u)}, keyword = {odnosi s javnostima, propaganda, javno mnijenje, javno djelovanje} }
@article{article, author = {Plenkovi\'{c}, Mario}, year = {2001}, pages = {27-38}, keywords = {public relations, propaganda, public opinion, public action}, journal = {Informatologia}, volume = {34}, number = {1-2}, issn = {1330-0067}, title = {Holistic Analysis of the Public Relations}, keyword = {public relations, propaganda, public opinion, public action} }

Časopis indeksira:


  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font