Pregled bibliografske jedinice broj: 956665
Stvaranje boljega svijeta kroz obrazovanje: Suvremena škola-Temeljna načela IB pedagogije (programa međunarodne mature)
Stvaranje boljega svijeta kroz obrazovanje: Suvremena škola-Temeljna načela IB pedagogije (programa međunarodne mature) // Školske novine : tjednik za odgoj, obrazovanje, znanost i kulturu, 17 (2018), 3102; 28-29 (nije recenziran, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 956665 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stvaranje boljega svijeta kroz obrazovanje: Suvremena škola-Temeljna načela IB pedagogije (programa međunarodne mature)
(Creating better world through the education: Contemporary school-Basic principles of IB pedagogy (program of international graduation))
Autori
Cikač, Tea ; Tatalović Vorkapić, Sanja
Izvornik
Školske novine : tjednik za odgoj, obrazovanje, znanost i kulturu (0037-6531) 17
(2018), 3102;
28-29
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
IB pedagogija ; Promjene ; Suvremeno obrazovanje
(IB pedagog ; Changes ; Contemporary education)
Sažetak
Sve što nas okružuje, pa i mi sami, kontinuirano je podložno promjeni. Premda je ovo jasno vidljivo iz niza primjera koje možemo svakodnevno opažati, nerijetko nismo svjesni promjena koje se događaju. I to, ne samo u vremenu u kojem se događaju, već i s vremenskim odmakom. Najbolji primjer za to jesu pokušaji efikasnog odgovora na to što su suvremeno odgojne-potrebe djece i uspijevamo li ih na adekvatan način zadovoljiti, mi kao stručnjaci? Stoga je, promatrajući te adekvatne načine kroz različite vrste kurikuluma i pedagoških načela, iznimno važno uvijek iznova propitivati radimo li dobro, možemo li bolje? S time ciljem je i predstavljena tzv. IB pedagogija, kao i rani i predškolski te osnovnoškolski program koji se temelje na ovoj vrsti pedagogije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)