Pregled bibliografske jedinice broj: 956657
ODNOS DOŽIVLJENIH EMOCIJA I VRSTE RAČUNALNIH IGARA KOD DJECE PREDŠKOLSKE I ŠKOLSKE DOBI
ODNOS DOŽIVLJENIH EMOCIJA I VRSTE RAČUNALNIH IGARA KOD DJECE PREDŠKOLSKE I ŠKOLSKE DOBI // ZAJEDNO RASTEMO - REDEFINIRANJE PRAKSE I TEORIJE PREDŠKOLSKOG ODGOJA / Višnjić-Jevtić, Adrijana (ur.).
Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Dječji vrtić Cvrčak, 2018. str. 228-242 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 956657 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ODNOS DOŽIVLJENIH EMOCIJA I VRSTE RAČUNALNIH IGARA KOD DJECE PREDŠKOLSKE I ŠKOLSKE DOBI
(THE RELATIONSHIP BETWEEN EXPERIENCED EMOTIONS AND COMPUTER GAMES AMONG PRESCHOOL AND SCHOOL AGED CHILDREN)
Autori
Polanec, Elma ; Tatalović Vorkapić, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
ISBN
978-953-8115-35-6
Skup
ZAJEDNO RASTEMO - REDEFINIRANJE PRAKSE I TEORIJE PREDŠKOLSKOG ODGOJA
Mjesto i datum
Čakovec, Hrvatska, 12.04.2018. - 13.04.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Djeca predškolske i školske dobi ; Pozitivne i negativne emocije ; Računalne igre ; Roditelji
(Preschool and school aged children ; Parents ; Positive and negative emotions ; Computer games)
Sažetak
Premda u današnje vrijeme računalne igre predstavljaju neizostavni dio života, kako djece školske, tako i djece predškolske dobi, vrlo mali broj istraživanja proučava njihovu povezanost s dječjim emocijama. Stoga je osnovni cilj ovoga rada bio ispitati vrstu računalnih igara i doživljenih emocija djece predškolske i školske dobi te njihovu povezanost. Istraživanje je provedeno na uzorku od N = 199 djece (100 predškolskoga i 99 školskoga uzrasta) i njihovih roditelja. Na osnovu procjena roditelja, rezultati su pokazali da su najzastupljenije igre za djecu i zabavne igre te su roditelji za sve vrste računalnih igara procijenili da djeca doživljavaju pozitivne emocije: motiviranost za učenje, ugodu i sreću. Za razliku od toga, značajna povezanost negativnih emocija (dosade, ljutnje, agresivnosti i spremnosti na svađu) je utvrđena samo u odnosu na akcijske, zabavne, sportske i igre pucačine i to više kod djece predškolskoga uzrasta, nego kod djece školskoga uzrasta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)