Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 956657

ODNOS DOŽIVLJENIH EMOCIJA I VRSTE RAČUNALNIH IGARA KOD DJECE PREDŠKOLSKE I ŠKOLSKE DOBI


Polanec, Elma; Tatalović Vorkapić, Sanja
ODNOS DOŽIVLJENIH EMOCIJA I VRSTE RAČUNALNIH IGARA KOD DJECE PREDŠKOLSKE I ŠKOLSKE DOBI // ZAJEDNO RASTEMO - REDEFINIRANJE PRAKSE I TEORIJE PREDŠKOLSKOG ODGOJA / Višnjić-Jevtić, Adrijana (ur.).
Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Dječji vrtić Cvrčak, 2018. str. 228-242 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 956657 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ODNOS DOŽIVLJENIH EMOCIJA I VRSTE RAČUNALNIH IGARA KOD DJECE PREDŠKOLSKE I ŠKOLSKE DOBI
(THE RELATIONSHIP BETWEEN EXPERIENCED EMOTIONS AND COMPUTER GAMES AMONG PRESCHOOL AND SCHOOL AGED CHILDREN)

Autori
Polanec, Elma ; Tatalović Vorkapić, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

ISBN
978-953-8115-35-6

Skup
ZAJEDNO RASTEMO - REDEFINIRANJE PRAKSE I TEORIJE PREDŠKOLSKOG ODGOJA

Mjesto i datum
Čakovec, Hrvatska, 12.04.2018. - 13.04.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Djeca predškolske i školske dobi ; Pozitivne i negativne emocije ; Računalne igre ; Roditelji
(Preschool and school aged children ; Parents ; Positive and negative emotions ; Computer games)

Sažetak
Premda u današnje vrijeme računalne igre predstavljaju neizostavni dio života, kako djece školske, tako i djece predškolske dobi, vrlo mali broj istraživanja proučava njihovu povezanost s dječjim emocijama. Stoga je osnovni cilj ovoga rada bio ispitati vrstu računalnih igara i doživljenih emocija djece predškolske i školske dobi te njihovu povezanost. Istraživanje je provedeno na uzorku od N = 199 djece (100 predškolskoga i 99 školskoga uzrasta) i njihovih roditelja. Na osnovu procjena roditelja, rezultati su pokazali da su najzastupljenije igre za djecu i zabavne igre te su roditelji za sve vrste računalnih igara procijenili da djeca doživljavaju pozitivne emocije: motiviranost za učenje, ugodu i sreću. Za razliku od toga, značajna povezanost negativnih emocija (dosade, ljutnje, agresivnosti i spremnosti na svađu) je utvrđena samo u odnosu na akcijske, zabavne, sportske i igre pucačine i to više kod djece predškolskoga uzrasta, nego kod djece školskoga uzrasta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Sanja Tatalović Vorkapić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Polanec, Elma; Tatalović Vorkapić, Sanja
ODNOS DOŽIVLJENIH EMOCIJA I VRSTE RAČUNALNIH IGARA KOD DJECE PREDŠKOLSKE I ŠKOLSKE DOBI // ZAJEDNO RASTEMO - REDEFINIRANJE PRAKSE I TEORIJE PREDŠKOLSKOG ODGOJA / Višnjić-Jevtić, Adrijana (ur.).
Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Dječji vrtić Cvrčak, 2018. str. 228-242 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Polanec, E. & Tatalović Vorkapić, S. (2018) ODNOS DOŽIVLJENIH EMOCIJA I VRSTE RAČUNALNIH IGARA KOD DJECE PREDŠKOLSKE I ŠKOLSKE DOBI. U: Višnjić-Jevtić, A. (ur.)ZAJEDNO RASTEMO - REDEFINIRANJE PRAKSE I TEORIJE PREDŠKOLSKOG ODGOJA.
@article{article, author = {Polanec, Elma and Tatalovi\'{c} Vorkapi\'{c}, Sanja}, editor = {Vi\v{s}nji\'{c}-Jevti\'{c}, A.}, year = {2018}, pages = {228-242}, keywords = {Djeca pred\v{s}kolske i \v{s}kolske dobi, Pozitivne i negativne emocije, Ra\v{c}unalne igre, Roditelji}, isbn = {978-953-8115-35-6}, title = {ODNOS DO\v{Z}IVLJENIH EMOCIJA I VRSTE RA\v{C}UNALNIH IGARA KOD DJECE PRED\v{S}KOLSKE I \v{S}KOLSKE DOBI}, keyword = {Djeca pred\v{s}kolske i \v{s}kolske dobi, Pozitivne i negativne emocije, Ra\v{c}unalne igre, Roditelji}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Dje\v{c}ji vrti\'{c} Cvr\v{c}ak}, publisherplace = {\v{C}akovec, Hrvatska} }
@article{article, author = {Polanec, Elma and Tatalovi\'{c} Vorkapi\'{c}, Sanja}, editor = {Vi\v{s}nji\'{c}-Jevti\'{c}, A.}, year = {2018}, pages = {228-242}, keywords = {Preschool and school aged children, Parents, Positive and negative emotions, Computer games}, isbn = {978-953-8115-35-6}, title = {THE RELATIONSHIP BETWEEN EXPERIENCED EMOTIONS AND COMPUTER GAMES AMONG PRESCHOOL AND SCHOOL AGED CHILDREN}, keyword = {Preschool and school aged children, Parents, Positive and negative emotions, Computer games}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Dje\v{c}ji vrti\'{c} Cvr\v{c}ak}, publisherplace = {\v{C}akovec, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font