Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 956324

Razvoj građanske svijesti u ranom i predškolskom odgoju - usporedba Montessori i Reggio metoda


Dolić, Danica
Razvoj građanske svijesti u ranom i predškolskom odgoju - usporedba Montessori i Reggio metoda, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 956324 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj građanske svijesti u ranom i predškolskom odgoju - usporedba Montessori i Reggio metoda
(Development of civic awareness in early and preschool upbringing - Comparison of Montessori and Reggio methods)

Autori
Dolić, Danica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
20.09

Godina
2018

Stranica
32

Mentor
Ljubetić, Maja

Ključne riječi
građanska svijest, Maria Montessori, pedagoške metode, predškolski odgoj, Reggio Emilia, socijalizacija
(civic awareness, Maria Montessori, pedagogical methods, pre-school education, Reggio Emilia, socialization)

Sažetak
Glavni cilj ovoga rada bio je analizirati dvije najzastupljenije pedagoške metode, koncepciju Marie Montessori i Reggio Emilia. U odnos je stavljen razvoj djece predškolske dobi, njihov socijalni razvoj te razvoj građanske svijesti. Uspoređujući dvije, naizgled različite pedagoške metode, pisanje ovoga rada pokazalo je da su pedagogija Marie Montessori i Reggio Emilia dvije osnovice za razvoj današnje pedagogije te da su u mnogočemu slične. Građanska svijest, kao još nedefiniran pojam u cijelosti i centralni pojam ovoga rada, predstavlja odgoj koji omogućava mladima da postanu odgovorni i aktivni članovi društva, sposobni djelovati za opće dobro te donositi informirane i promišljene odluke, a podrazumijeva usvajanje vrijednosti, stavova i znanja, ali i vještina i sposobnosti kako ta znanja iskoristiti u svakodnevnim situacijama. Predškolska dob djeteta ključan je trenutak u razvoju djece, posebice u aspektu socijalizacije i emocionalne kompetencije te razvoja građanske svijesti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Maja Ljubetić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dolić, Danica
Razvoj građanske svijesti u ranom i predškolskom odgoju - usporedba Montessori i Reggio metoda, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
Dolić, D. (2018) 'Razvoj građanske svijesti u ranom i predškolskom odgoju - usporedba Montessori i Reggio metoda', diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Doli\'{c}, Danica}, year = {2018}, pages = {32}, keywords = {gra\djanska svijest, Maria Montessori, pedago\v{s}ke metode, pred\v{s}kolski odgoj, Reggio Emilia, socijalizacija}, title = {Razvoj gra\djanske svijesti u ranom i pred\v{s}kolskom odgoju - usporedba Montessori i Reggio metoda}, keyword = {gra\djanska svijest, Maria Montessori, pedago\v{s}ke metode, pred\v{s}kolski odgoj, Reggio Emilia, socijalizacija}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Doli\'{c}, Danica}, year = {2018}, pages = {32}, keywords = {civic awareness, Maria Montessori, pedagogical methods, pre-school education, Reggio Emilia, socialization}, title = {Development of civic awareness in early and preschool upbringing - Comparison of Montessori and Reggio methods}, keyword = {civic awareness, Maria Montessori, pedagogical methods, pre-school education, Reggio Emilia, socialization}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font