Pregled bibliografske jedinice broj: 956324
Razvoj građanske svijesti u ranom i predškolskom odgoju - usporedba Montessori i Reggio metoda
Razvoj građanske svijesti u ranom i predškolskom odgoju - usporedba Montessori i Reggio metoda, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 956324 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj građanske svijesti u ranom i predškolskom odgoju - usporedba Montessori i Reggio metoda
(Development of civic awareness in early and preschool upbringing - Comparison of Montessori and Reggio methods)
Autori
Dolić, Danica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
20.09
Godina
2018
Stranica
32
Mentor
Ljubetić, Maja
Ključne riječi
građanska svijest, Maria Montessori, pedagoške metode, predškolski odgoj, Reggio Emilia, socijalizacija
(civic awareness, Maria Montessori, pedagogical methods, pre-school education, Reggio Emilia, socialization)
Sažetak
Glavni cilj ovoga rada bio je analizirati dvije najzastupljenije pedagoške metode, koncepciju Marie Montessori i Reggio Emilia. U odnos je stavljen razvoj djece predškolske dobi, njihov socijalni razvoj te razvoj građanske svijesti. Uspoređujući dvije, naizgled različite pedagoške metode, pisanje ovoga rada pokazalo je da su pedagogija Marie Montessori i Reggio Emilia dvije osnovice za razvoj današnje pedagogije te da su u mnogočemu slične. Građanska svijest, kao još nedefiniran pojam u cijelosti i centralni pojam ovoga rada, predstavlja odgoj koji omogućava mladima da postanu odgovorni i aktivni članovi društva, sposobni djelovati za opće dobro te donositi informirane i promišljene odluke, a podrazumijeva usvajanje vrijednosti, stavova i znanja, ali i vještina i sposobnosti kako ta znanja iskoristiti u svakodnevnim situacijama. Predškolska dob djeteta ključan je trenutak u razvoju djece, posebice u aspektu socijalizacije i emocionalne kompetencije te razvoja građanske svijesti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija