Pregled bibliografske jedinice broj: 955828
Prednosti i izazovi korištenja sustava e-učenja u visokom školstvu
Prednosti i izazovi korištenja sustava e-učenja u visokom školstvu, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split, Hrvatska
CROSBI ID: 955828 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prednosti i izazovi korištenja sustava e-učenja u visokom školstvu
(Advantages and Challenges of e-Learning system Use in Higher Education)
Autori
Koren, Pjero
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split, Hrvatska
Datum
21.09
Godina
2018
Stranica
37
Mentor
Batarelo Kokić, Ivana
Ključne riječi
e-učenje, sustavi e-učenja, visoko školstvo, studenti
(e-learning, e-learning systems, higher education, students)
Sažetak
Cilj ovog rada bio je proučiti koje prednosti i izazove donosi integracija e-učenja i sustava e- učenja u visoko školstvo pregledom teorijskih osnova e-učenja i nekih od relevantnih istraživanja. Utvrđeno je da implementacijom sustava e-učenja u visoko školstvo učenje i poučavanje postaje fleksibilnije, interaktivnije, multimedijalno i aktivno. Uvođenje takvih sustava u ustanove visokog školstva pozitivno djeluje i na sveukupnu kvalitetu obrazovanja i omogućuje više opcija za uspješno uspostavljanje i unapređivanje e-učenja. Istraživanja studentskih iskustava sa e-učenjem otkrivaju bitan utjecaj stavova i motivacije prema e-učenju, o kojima ovisi uspješnost učenja i vjerojatnost kontinuiranog korištenja takvih sustava. Izazovi infrastrukutre, pristupačnosti i fenomena poput računalne anksioznosti također utječu na uspostavljanje, implementiranje i razvoj platformi e-učenja. Rezultati istraživanja sugeriraju da su studenti generalno zadovoljni sustavima e-učenja i da ih u mnogo slučajeva preferiraju iz niza razloga poput veće fleksibilnosti i jasnoće. Istraživanja upućuju i da e-učenje potiče razmišljanja višeg reda, kao i refleksivno i integrativno učenje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija