Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 955828

Prednosti i izazovi korištenja sustava e-učenja u visokom školstvu


Koren, Pjero
Prednosti i izazovi korištenja sustava e-učenja u visokom školstvu, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split, Hrvatska


CROSBI ID: 955828 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prednosti i izazovi korištenja sustava e-učenja u visokom školstvu
(Advantages and Challenges of e-Learning system Use in Higher Education)

Autori
Koren, Pjero

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split, Hrvatska

Datum
21.09

Godina
2018

Stranica
37

Mentor
Batarelo Kokić, Ivana

Ključne riječi
e-učenje, sustavi e-učenja, visoko školstvo, studenti
(e-learning, e-learning systems, higher education, students)

Sažetak
Cilj ovog rada bio je proučiti koje prednosti i izazove donosi integracija e-učenja i sustava e- učenja u visoko školstvo pregledom teorijskih osnova e-učenja i nekih od relevantnih istraživanja. Utvrđeno je da implementacijom sustava e-učenja u visoko školstvo učenje i poučavanje postaje fleksibilnije, interaktivnije, multimedijalno i aktivno. Uvođenje takvih sustava u ustanove visokog školstva pozitivno djeluje i na sveukupnu kvalitetu obrazovanja i omogućuje više opcija za uspješno uspostavljanje i unapređivanje e-učenja. Istraživanja studentskih iskustava sa e-učenjem otkrivaju bitan utjecaj stavova i motivacije prema e-učenju, o kojima ovisi uspješnost učenja i vjerojatnost kontinuiranog korištenja takvih sustava. Izazovi infrastrukutre, pristupačnosti i fenomena poput računalne anksioznosti također utječu na uspostavljanje, implementiranje i razvoj platformi e-učenja. Rezultati istraživanja sugeriraju da su studenti generalno zadovoljni sustavima e-učenja i da ih u mnogo slučajeva preferiraju iz niza razloga poput veće fleksibilnosti i jasnoće. Istraživanja upućuju i da e-učenje potiče razmišljanja višeg reda, kao i refleksivno i integrativno učenje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Ivana Batarelo Kokić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Koren, Pjero
Prednosti i izazovi korištenja sustava e-učenja u visokom školstvu, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split, Hrvatska
Koren, P. (2018) 'Prednosti i izazovi korištenja sustava e-učenja u visokom školstvu', diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split, Hrvatska.
@phdthesis{phdthesis, author = {Koren, Pjero}, year = {2018}, pages = {37}, keywords = {e-u\v{c}enje, sustavi e-u\v{c}enja, visoko \v{s}kolstvo, studenti}, title = {Prednosti i izazovi kori\v{s}tenja sustava e-u\v{c}enja u visokom \v{s}kolstvu}, keyword = {e-u\v{c}enje, sustavi e-u\v{c}enja, visoko \v{s}kolstvo, studenti}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Koren, Pjero}, year = {2018}, pages = {37}, keywords = {e-learning, e-learning systems, higher education, students}, title = {Advantages and Challenges of e-Learning system Use in Higher Education}, keyword = {e-learning, e-learning systems, higher education, students}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font