Pregled bibliografske jedinice broj: 955819
Vršnjački odnosi djece sa sindromom Down
Vršnjački odnosi djece sa sindromom Down, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split, Hrvatska
CROSBI ID: 955819 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vršnjački odnosi djece sa sindromom Down
(Peer Relationships of Children with Down Syndrome)
Autori
Ninčević, Nikolina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split, Hrvatska
Datum
20.09
Godina
2018
Stranica
31
Mentor
Batarelo Kokić, Ivana
Ključne riječi
sindrom Down, inkluzija, integracija, škola, vršnjački odnosi
(Down syndrome, inclusion, integration, school, peer relationships)
Sažetak
U radu je detaljno opisan sindrom Down, te karakteristike djeteta kojemu je dijagnosticiran. Objašnjava se pojam inkluzije, njena uspješnost, odnosno neuspješnost u današnjem odgojno-obrazovnom sustavu. Opisuje se kvaliteta interakcije djece sa sindromom Down i njihovih vršnjaka, pojašnjavaju se načini kojima se ta interakcija može olakšati i pospješiti. Spominje se važnost vršnjačkih odnosa za socijalno-emotivni razvoj djeteta sa sindromom Down, ali i djece općenito. Kritizira se tradicionalan sustav obrazovanja, u kojem je fokus usmjeren na znanju, a ne na stvaranju ugodne socijalne klime i ostvarivanju kvalitetnih odnosa među učenicima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija