Pregled bibliografske jedinice broj: 955361
Uloga sajmova u procesu internacionalizacije poduzeća
Uloga sajmova u procesu internacionalizacije poduzeća, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 955361 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga sajmova u procesu internacionalizacije poduzeća
(The role of trade fairs in the firm internationalisation process)
Autori
Krajnović, Josipa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
18.09
Godina
2018
Stranica
54
Mentor
Bašić, Maja
Ključne riječi
Sajmovi ; Internacionalizacija poduzeća ; Kozmetička industrija
(Trade fairs ; Firm internationalisation ; Cosmetic industry)
Sažetak
Svijet današnjega doba karakteriziraju velike i brze promjene, kako gospodarski tako i društvene. U današnje vrijeme konstantnih promjena na tržištu poduzeća moraju aktivno sudjelovati u tržišnoj utakmici i svim događanjima na tržištu kako bi bila u toku s inovacijama koje se događaju u industriji u kojoj poduzeće posluje. Cilj svim poduzećima u trgovini i ostalim gospodarskim djelatnostima je rast i napredak kako bi poduzeća zauzela što bolji tržišni položaj i kako bi sto većem broju sudionika na tržištu predstavili svoje proizvode i usluge. Rastom na tržištu i širenjem poslovanja poduzeća sudjeluju na međunarodnoj trgovini i međunarodnom poslovanju te se njihova tržišna utakmica nastavlja na globalnom tržištu. Ciceron je rekao: “Trgovci su snaga države” te je trgovina oduvijek jedna od glavnih djelatnosti u državama. Trgovina je važna djelatnost jer je ona prilika i izvor o kojoj ovise i druge djelatnosti. Veliku ulogu u trgovini i trgovinskom poslovanju te cjelokupnoj međunarodnoj trgovini imaju sajmovi i sajamske priredbe. Važnost sajmova je velika i za kozmetičku industriju. Na poznatim sajmovima kozmetike sudjeluju veliki poznati izlagači, ali isto tako izlažu na sajmovima i mali saloni. Veliki poznati proizvođački kozmetika i kozmetičkih aparata s malim salonima čine povezane mreže koje zajedno surađuju i posluju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija