Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 955361

Uloga sajmova u procesu internacionalizacije poduzeća


Krajnović, Josipa
Uloga sajmova u procesu internacionalizacije poduzeća, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 955361 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga sajmova u procesu internacionalizacije poduzeća
(The role of trade fairs in the firm internationalisation process)

Autori
Krajnović, Josipa

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
18.09

Godina
2018

Stranica
54

Mentor
Bašić, Maja

Ključne riječi
Sajmovi ; Internacionalizacija poduzeća ; Kozmetička industrija
(Trade fairs ; Firm internationalisation ; Cosmetic industry)

Sažetak
Svijet današnjega doba karakteriziraju velike i brze promjene, kako gospodarski tako i društvene. U današnje vrijeme konstantnih promjena na tržištu poduzeća moraju aktivno sudjelovati u tržišnoj utakmici i svim događanjima na tržištu kako bi bila u toku s inovacijama koje se događaju u industriji u kojoj poduzeće posluje. Cilj svim poduzećima u trgovini i ostalim gospodarskim djelatnostima je rast i napredak kako bi poduzeća zauzela što bolji tržišni položaj i kako bi sto većem broju sudionika na tržištu predstavili svoje proizvode i usluge. Rastom na tržištu i širenjem poslovanja poduzeća sudjeluju na međunarodnoj trgovini i međunarodnom poslovanju te se njihova tržišna utakmica nastavlja na globalnom tržištu. Ciceron je rekao: “Trgovci su snaga države” te je trgovina oduvijek jedna od glavnih djelatnosti u državama. Trgovina je važna djelatnost jer je ona prilika i izvor o kojoj ovise i druge djelatnosti. Veliku ulogu u trgovini i trgovinskom poslovanju te cjelokupnoj međunarodnoj trgovini imaju sajmovi i sajamske priredbe. Važnost sajmova je velika i za kozmetičku industriju. Na poznatim sajmovima kozmetike sudjeluju veliki poznati izlagači, ali isto tako izlažu na sajmovima i mali saloni. Veliki poznati proizvođački kozmetika i kozmetičkih aparata s malim salonima čine povezane mreže koje zajedno surađuju i posluju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Bašić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Krajnović, Josipa
Uloga sajmova u procesu internacionalizacije poduzeća, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Krajnović, J. (2018) 'Uloga sajmova u procesu internacionalizacije poduzeća', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Krajnovi\'{c}, Josipa}, year = {2018}, pages = {54}, keywords = {Sajmovi, Internacionalizacija poduze\'{c}a, Kozmeti\v{c}ka industrija}, title = {Uloga sajmova u procesu internacionalizacije poduze\'{c}a}, keyword = {Sajmovi, Internacionalizacija poduze\'{c}a, Kozmeti\v{c}ka industrija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Krajnovi\'{c}, Josipa}, year = {2018}, pages = {54}, keywords = {Trade fairs, Firm internationalisation, Cosmetic industry}, title = {The role of trade fairs in the firm internationalisation process}, keyword = {Trade fairs, Firm internationalisation, Cosmetic industry}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font