Pregled bibliografske jedinice broj: 955255
Percipirana samodjelotvornost učitelja razredne nastave
Percipirana samodjelotvornost učitelja razredne nastave // The 3rd International Conference on Advanced and Systematic Research - ECNSI 2009 / Rijavec, Majda ; Miljković, Dubravka (ur.).
Zagreb : Zadar: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 70-70 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 955255 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percipirana samodjelotvornost učitelja razredne
nastave
(Perceived self-efficacy of primary school teacher)
Autori
Vidić, Tomislava
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
The 3rd International Conference on Advanced and Systematic Research - ECNSI 2009
/ Rijavec, Majda ; Miljković, Dubravka - Zagreb : Zadar : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009, 70-70
ISBN
978-953-7210-25-0
Skup
The 3rd International Conference on Advanced and Systematic Research - ECNSI 2009., The 1st Scientific research symposium: Positive psychology in education
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 12.11.2009. - 14.11.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
percipirana samodjelotvornost, upravljanje razredom, podrška suradnika, podrška ravnatelja, učitelji razredne nastave, radni staž
(Perceived Self-Efficacy, Classroom Management, Support from Colleagues, Support from Principals, Class Teachers, Teachers' Years of Service)
Sažetak
Ovim se istraživanjem željela ispitati percipirana samodjelotvornost u međuljudskim odnosima učitelja razredne nastave. U istraživanju je korišten upitnik Teacher Interpersonal Self-Efficacy Scale, na uzorku 163- oje učitelja razredne nastave. Rezultati pokazuju da učitelji najbolje percipiraju samodjelotvornost u upravljanju razredom te u traženju podrške od suradnika, a nešto lošije u traženju podrške od ravnatelja. Rezultati ne pokazuju povezanost percipirane samodjelotvornosti i godina staža ispitanika. Isto tako, učitelji koji rade u boravku ne razlikuju se u percepciji samodjelotvornosti od učitelja u nastavi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija