Pregled bibliografske jedinice broj: 955249
Usporedna analiza matematičkih udžbenika za prvi razred osnovne škole: Finska i Hrvatska
Usporedna analiza matematičkih udžbenika za prvi razred osnovne škole: Finska i Hrvatska // Zbornik V. kongresa nastavnika matematike / Ivan Ivanšić (ur.).
Zagreb: HMD i Profil, 2012. str. 589-606 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 955249 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usporedna analiza matematičkih udžbenika za prvi
razred osnovne škole: Finska i Hrvatska
(Comparative analysis of mathematics textbooks for
1st grade of Elementary school: Finland and Croatia)
Autori
Vidić, Tomislava
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik V. kongresa nastavnika matematike
/ Ivan Ivanšić - Zagreb : HMD i Profil, 2012, 589-606
ISBN
978-953-6862-24-5
Skup
V. kongres nastavnika matematike
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 03.07.2012. - 05.07.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
matematika, udžbenik, prvi razred, osnovna škola, Finska, Hrvatska
(mathematics, textbook, 1st grade, elementary school, Finland, Croatia)
Sažetak
Poučavanje matematike u školi gotovo je nezamislivo bez uporabe različitih nastavnih sredstava. Smatra se da je udžbenik najvažnije sredstvo u poučavanju matematike upravo zbog svoje uske sadržajne povezanosti s načinom poučavanja. U ovom se radu analiziraju matematički udžbenici za prvi razred osnovne škole iz Finske (Tuhattaituri 1a, 1b) i Hrvatske (Matematičke priče, Moj sretni broj1). Sadržajna analiza udžbenika obuhvaća utvrđivanje sličnosti i razlika u: formiranju pojmova prirodnih brojeva, zbrajanju i oduzimanje prirodnih brojeva, formiranju osnovnih geometrijskih pojmova, problemskim zadacima (zadaci zadani riječima) te opremljenosti udžbeničkih kompleta i ilustracijama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija