Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 955237

Stavovi učenika osnovne škole prema matematici


Vidić, Tomislava
Stavovi učenika osnovne škole prema matematici // Napredak (Zagreb), 157 (2016), 1-2; 11-32 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 955237 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi učenika osnovne škole prema matematici
(The elementary school students' attitudes towards mathematics)

Autori
Vidić, Tomislava

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 157 (2016), 1-2; 11-32

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
stavovi učenika prema matematici, rodne razlike, dobne razlike, školski uspjeh, osnovna škola
(attitudes towards mathematics, gender differences, age differences, academic achievement, elementary school)

Sažetak
Istraživanje je provedeno s ciljem ispitivanja stavova učenika prema matematici. U istraživanju je sudjelovalo 436 učenika od 2. do 8. razreda jedne zagrebačke osnovne škole. Korišten je Upitnik za ispitivanje stavova prema matematici (Attitudes towards Mathematics Inventory, ATMI, Tapia i Marsh, 2004.). Rezultati istraživanja pokazali su značajne statističke razlike u stavovima učenika prema matematici s obzirom na rod, dob i akademska postignuća. Dječaci izražavaju pozitivnije stavove od djevojčica u dimenzijama Samopouzdanja, Uživanja i Motivaciji, a ne razlikuju se u dimenziji Vrijednost. Učenici razredne nastave imaju pozitivnije stavove prema matematici od učenika predmetne nastave, pri čemu se statistički značajno razlikuju učenici 2. i 3. od učenika 4., 5., 6., 7. i 8. razreda, a učenici 4. od učenika 7. i 8. razreda. Nisu pronađene statistički značajne razlike između učenika s obzirom na učitelja koji ih poučava. Najpozitivnije stavove prema matematici pokazuju učenici koji su uključeni u dodatnu nastavu, a najnegativnije stavove učenici koji postižu niski školski uspjeh te oni uključeni u dopunsku nastavu matematike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Tomislava Vidić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Vidić, Tomislava
Stavovi učenika osnovne škole prema matematici // Napredak (Zagreb), 157 (2016), 1-2; 11-32 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Vidić, T. (2016) Stavovi učenika osnovne škole prema matematici. Napredak (Zagreb), 157 (1-2), 11-32.
@article{article, author = {Vidi\'{c}, Tomislava}, year = {2016}, pages = {11-32}, keywords = {stavovi u\v{c}enika prema matematici, rodne razlike, dobne razlike, \v{s}kolski uspjeh, osnovna \v{s}kola}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {157}, number = {1-2}, issn = {1330-0059}, title = {Stavovi u\v{c}enika osnovne \v{s}kole prema matematici}, keyword = {stavovi u\v{c}enika prema matematici, rodne razlike, dobne razlike, \v{s}kolski uspjeh, osnovna \v{s}kola} }
@article{article, author = {Vidi\'{c}, Tomislava}, year = {2016}, pages = {11-32}, keywords = {attitudes towards mathematics, gender differences, age differences, academic achievement, elementary school}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {157}, number = {1-2}, issn = {1330-0059}, title = {The elementary school students' attitudes towards mathematics}, keyword = {attitudes towards mathematics, gender differences, age differences, academic achievement, elementary school} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font