Pregled bibliografske jedinice broj: 954846
Polazak u školu i profesionalna autonomija predškolskih pedagoga i odgajatelja
Polazak u školu i profesionalna autonomija predškolskih pedagoga i odgajatelja // Pedagogija u vremenu promjene
Zagreb, Hrvatska, 2018. (ostalo, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 954846 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Polazak u školu i profesionalna autonomija predškolskih pedagoga i odgajatelja
(Transition to school and professional autonomy of ECEC teachers and pedagogues)
Autori
Somolanji Tokić, Ida
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Izvornik
Pedagogija u vremenu promjene
/ - , 2018
Skup
3. kongres pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem: Pedagogija u vremenu promjene
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 13.09.2018. - 14.09.2018
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
polazak u školu, profesionalna autonomija predškolskih djelatnika, pedagogija
(transition to school, professional autonomy of ECEC teachers, pedagogy)
Sažetak
Fokus izlaganje bio je na poziciji predškolske pedagogije u kontekstu polaska u osnovnu školu. Naglasila se potreba otvaranja prostora za dijalog svih uključenih sudionika procesa polaska u kojemu karakteristike suvremene pedagogije koje se jasno uočavaju u predškolskoj pedagogiji mogu poslužiti i kao mogući nositelji promjene drugih odgojno- obrazovnih sustava. U kontekstu prakse naglasila se sveprisutna potreba ostvarivanja visoke razine kvalitete odgojno-obrazovne prakse i to onih praktičara koji teže sustavnom profesionalnom razvoju pri čemu se mora promišljati intenzivno i o autonomiji i o transparentnosti odgojno- obrazovnog djelovanja. Zaključno, istaknuto je pozicioniranje ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, odnosno pedagogije ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja kao ravnopravnih obrazovnih razina, odnosno pedagoškog diskursa, pri čemu se smanjuje jaz između obitelji, dječjeg vrtića i osnovne škole. Ujedno, potaknula se rasprava o svrsi odgojno-obrazovnog sustava u cjelini.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Panel diskusija Novi pogledi na djetinjstvo i rani odgoj i obrazovanje
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Ida Somolanji Tokić
(autor)