Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 954846

Polazak u školu i profesionalna autonomija predškolskih pedagoga i odgajatelja


Somolanji Tokić, Ida
Polazak u školu i profesionalna autonomija predškolskih pedagoga i odgajatelja // Pedagogija u vremenu promjene
Zagreb, Hrvatska, 2018. (ostalo, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 954846 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Polazak u školu i profesionalna autonomija predškolskih pedagoga i odgajatelja
(Transition to school and professional autonomy of ECEC teachers and pedagogues)

Autori
Somolanji Tokić, Ida

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Izvornik
Pedagogija u vremenu promjene / - , 2018

Skup
3. kongres pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem: Pedagogija u vremenu promjene

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 13.09.2018. - 14.09.2018

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
polazak u školu, profesionalna autonomija predškolskih djelatnika, pedagogija
(transition to school, professional autonomy of ECEC teachers, pedagogy)

Sažetak
Fokus izlaganje bio je na poziciji predškolske pedagogije u kontekstu polaska u osnovnu školu. Naglasila se potreba otvaranja prostora za dijalog svih uključenih sudionika procesa polaska u kojemu karakteristike suvremene pedagogije koje se jasno uočavaju u predškolskoj pedagogiji mogu poslužiti i kao mogući nositelji promjene drugih odgojno- obrazovnih sustava. U kontekstu prakse naglasila se sveprisutna potreba ostvarivanja visoke razine kvalitete odgojno-obrazovne prakse i to onih praktičara koji teže sustavnom profesionalnom razvoju pri čemu se mora promišljati intenzivno i o autonomiji i o transparentnosti odgojno- obrazovnog djelovanja. Zaključno, istaknuto je pozicioniranje ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, odnosno pedagogije ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja kao ravnopravnih obrazovnih razina, odnosno pedagoškog diskursa, pri čemu se smanjuje jaz između obitelji, dječjeg vrtića i osnovne škole. Ujedno, potaknula se rasprava o svrsi odgojno-obrazovnog sustava u cjelini.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija

Napomena
Panel diskusija Novi pogledi na djetinjstvo i rani odgoj i obrazovanje



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Ida Somolanji Tokić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Somolanji Tokić, Ida
Polazak u školu i profesionalna autonomija predškolskih pedagoga i odgajatelja // Pedagogija u vremenu promjene
Zagreb, Hrvatska, 2018. (ostalo, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
Somolanji Tokić, I. (2018) Polazak u školu i profesionalna autonomija predškolskih pedagoga i odgajatelja. U: Pedagogija u vremenu promjene.
@article{article, author = {Somolanji Toki\'{c}, Ida}, year = {2018}, keywords = {polazak u \v{s}kolu, profesionalna autonomija pred\v{s}kolskih djelatnika, pedagogija}, title = {Polazak u \v{s}kolu i profesionalna autonomija pred\v{s}kolskih pedagoga i odgajatelja}, keyword = {polazak u \v{s}kolu, profesionalna autonomija pred\v{s}kolskih djelatnika, pedagogija}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Somolanji Toki\'{c}, Ida}, year = {2018}, keywords = {transition to school, professional autonomy of ECEC teachers, pedagogy}, title = {Transition to school and professional autonomy of ECEC teachers and pedagogues}, keyword = {transition to school, professional autonomy of ECEC teachers, pedagogy}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font