Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 954670

Utjecaj elektroničkog poslovanja na poslovanje turističkih agencija


Mandić, Lucija
Utjecaj elektroničkog poslovanja na poslovanje turističkih agencija, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 954670 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj elektroničkog poslovanja na poslovanje turističkih agencija
(The influence of e-business on the activity of the tourist agencies)

Autori
Mandić, Lucija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
11.09

Godina
2018

Stranica
48

Mentor
Bašić, Maja

Ključne riječi
E-poslovanje ; Turizam ; Turističke agencije
(E-business ; Tourism ; Tourist agencies)

Sažetak
U ovom je završnom radu analizirano kako elektroničko poslovanje utječe na djelovanje turističkih agencija. Nakon definiranja pojam e-poslovanja, kao suvremenog oblika poslovanja koji uključuje intenzivnu primjenu IT tehnologije, pobliže je pojašnjeno značenje navedene definicije. Nov se način poslovanja nije bazirao na jednu određenu djelatnost, upravo suprotno, našao je plodno tlo gotovo u cijelom gospodarstvu, a posebno u turizmu, koji predstavlja rastuću gospodarsku granu. Primjena Interneta u poduzećima imala je svoj razvoj, a uz sebe je donosila pozitivne, ali i negativne učinke. Dok su jedne primjenjivale, druge i danas pokušavaju riješiti, što postaje sve veći izazov u suvremenom svijetu koji je postao globalno selo. Navedeni izraz pogotovo ima odjeka u turizmu, u kojem su nekada udaljene destinacije, danas postale standardna odredišta turističkih agencija. Takva promjena utjecalo je na suvremenog potrošača, koji prestaje biti nezainteresirani putnik, upravo suprotno, sve se više uključuje u planiranje i organiziranje putovanja. Želje su sve veće i zahtjevnije, izvori informacija sve brojniji, a na tržištu vlada jaka konkurencija. Da bi opstale, turističke agencije koriste sve blagodati tehnologije, da i dalje zauzmu vodeće mjesto u obavljanju svoje djelatnosti. Unatoč pritiscima i sve većem broju samostalnih organizatora putovanja, pokušavaju pronaći nova rješenja i kreativne načine da i dalje budu konkurentne, te predvide nadolazeće promjene, od kojih pokušavaju stvoriti nove načine zarade.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Bašić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mandić, Lucija
Utjecaj elektroničkog poslovanja na poslovanje turističkih agencija, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Mandić, L. (2018) 'Utjecaj elektroničkog poslovanja na poslovanje turističkih agencija', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mandi\'{c}, Lucija}, year = {2018}, pages = {48}, keywords = {E-poslovanje, Turizam, Turisti\v{c}ke agencije}, title = {Utjecaj elektroni\v{c}kog poslovanja na poslovanje turisti\v{c}kih agencija}, keyword = {E-poslovanje, Turizam, Turisti\v{c}ke agencije}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mandi\'{c}, Lucija}, year = {2018}, pages = {48}, keywords = {E-business, Tourism, Tourist agencies}, title = {The influence of e-business on the activity of the tourist agencies}, keyword = {E-business, Tourism, Tourist agencies}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font