Pregled bibliografske jedinice broj: 954670
Utjecaj elektroničkog poslovanja na poslovanje turističkih agencija
Utjecaj elektroničkog poslovanja na poslovanje turističkih agencija, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 954670 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj elektroničkog poslovanja na poslovanje turističkih agencija
(The influence of e-business on the activity of the tourist agencies)
Autori
Mandić, Lucija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
11.09
Godina
2018
Stranica
48
Mentor
Bašić, Maja
Ključne riječi
E-poslovanje ; Turizam ; Turističke agencije
(E-business ; Tourism ; Tourist agencies)
Sažetak
U ovom je završnom radu analizirano kako elektroničko poslovanje utječe na djelovanje turističkih agencija. Nakon definiranja pojam e-poslovanja, kao suvremenog oblika poslovanja koji uključuje intenzivnu primjenu IT tehnologije, pobliže je pojašnjeno značenje navedene definicije. Nov se način poslovanja nije bazirao na jednu određenu djelatnost, upravo suprotno, našao je plodno tlo gotovo u cijelom gospodarstvu, a posebno u turizmu, koji predstavlja rastuću gospodarsku granu. Primjena Interneta u poduzećima imala je svoj razvoj, a uz sebe je donosila pozitivne, ali i negativne učinke. Dok su jedne primjenjivale, druge i danas pokušavaju riješiti, što postaje sve veći izazov u suvremenom svijetu koji je postao globalno selo. Navedeni izraz pogotovo ima odjeka u turizmu, u kojem su nekada udaljene destinacije, danas postale standardna odredišta turističkih agencija. Takva promjena utjecalo je na suvremenog potrošača, koji prestaje biti nezainteresirani putnik, upravo suprotno, sve se više uključuje u planiranje i organiziranje putovanja. Želje su sve veće i zahtjevnije, izvori informacija sve brojniji, a na tržištu vlada jaka konkurencija. Da bi opstale, turističke agencije koriste sve blagodati tehnologije, da i dalje zauzmu vodeće mjesto u obavljanju svoje djelatnosti. Unatoč pritiscima i sve većem broju samostalnih organizatora putovanja, pokušavaju pronaći nova rješenja i kreativne načine da i dalje budu konkurentne, te predvide nadolazeće promjene, od kojih pokušavaju stvoriti nove načine zarade.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija